استوری جدید هانیه توسلی درباره اظهارات رئیسی

هانیه توسلی (بازیگر ۴۴ ساله) با انتشار یک استوری به اظهارات دیروز رئیسی در کنفرانس مطبوعاتی‌اش درباره جامعه ملتهب کشور واکنش نشان داد.

استوری جدید هانیه توسلی درباره اظهارات رئیسی

رئیس‌جمهور روز گذشته در پاسخ به پرسش خبرنگار روزنامه «شرق» مبنی بر اینکه در فضای ملتهبی که با آن روبه‌رو هستیم، با توجه به جمع گسترده مدیران جناحی که در دولت شما به کار گرفته شده‌اند از‌جمله امام‌صادقی‌ها و پایداری‌ها، جامعه به سمت دو‌قطبی‌شدن حرکت می‌کند؛ امری که در سال‌های اخیر نظیر نداشته است.

 

بر این اساس از شما می‌پرسم بر پایه آنچه دخترتان در زمان انتخابات گفتند که «پدر من قرار نیست دیوار بکشد، بلکه قرار است پل بسازد»، آیا پل ساختید یا به زعم کارشناسان و منتقدان دیوار ساختید؟ گفت: اعتقادی به وجود التهاب در جامعه ندارم و این التهاب بیشتر در جناح دشمن وجود دارد و آنها ملتهب هستند.

 

وی تأکید کرد: در جامعه با وجود همه اختلاف‌نظرها انسجام وجود دارد و این التهاب و دوقطبی‌شدن در حوزه‌های مختلف از سوی دشمن القا می‌شود.

رئیسی گفت: با شناختی که از جامعه داریم، نقاط اشتراک بسیار بالاست. ضمن اینکه نقاط اختلافی هم وجود دارد که اشکالی هم ندارد؛ اختلافاتی هم اگر وجود دارد، با سخن کاهش پیدا می‌کند.

 

وی با تأکید بر اینکه «التهابات در جریان مقابل انقلاب اسلامی وجود دارد و نمی‌دانند با انقلاب در حال پیشرفت و مردمی با اراده و مصمم چه کنند»، اظهار کرد: روی سخن من با کسانی است که دغدغه کشور را دارند.

 

رئیس شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: عموم ملت ایران و جریان‌هایی که در درون نظام تعریف می‌شوند، دغدغه انقلاب و نظام و مردم و رفع مشکلات مردم را دارند و نباید این مهم را فراموش کرد.

 

رئیس‌جمهور گفت: دشمن درصدد القای دوقطبی و چندقطبی در جامعه است که ما آن را قبول نداریم و معتقدیم جامعه ما در عین داشتن اختلافات، منسجم است.

 

رئیس قوه مجریه ادامه داد: یادتان هست که ۶۱ اقتصاددان نامه نوشتند و درباره تورم سه‌رقمی در جامعه هشدار دادند.

 

من قصد ندارم اعلام کنم که آنها یا اقتصاد نمی‌دانستند یا دغدغه کشور را نداشتند، من با این ادبیات سخن نمی‌گویم و حتی با مخالفان هم این‌گونه حرف نمی‌زنم. در برابر عده‌ای هم بودند که اعلام می‌کردند اگر با همین اصول و مبانی و سیاست‌ها پیش رویم، می‌توان تورم را کنترل کرد.

 

‌ رئیسی با تأکید بر اینکه وجود دو دیدگاه به معنای دوقطبی‌بودن نیست، گفت: یک دیدگاه معتقد به هشدار بود و ما هم معتقدیم اگر همه دست به دست هم بدهیم می‌توانیم کشور را پیش ببریم تا رشد نقدینگی و تورم کاهشی و مهار شود.

 

وی ادامه داد: در روزهای اغتشاشات، من در دانشگاه‌ها، خیابان‌ها و عرصه‌های مختلف حضور پیدا می‌کردم و با استقبال مردم هم مواجه می‌شدم. در سمت دیگر هم سخن متفاوت بود، انتقاد و اعتراض هم وجود داشت، اما این نشانه التهاب نیست و نشانه وجود دغدغه‌های افرادی در جامعه است که باید به آنها توجه شود و توجه هم خواهد شد.

526797_859

 

منبع: برترين ها
کد مطلب: ۳۷۰۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت