روزهای سخت بازیگر خنده‌بازار

از ممنوع‌ ملاقاتی آرش میرمحمدی تا سختی‌های تهیه دارو برای درمان

مدتی است که آرش میرمحمدی از بازیگران تلویزیون به بیماری سرطان مبتلا شده و خوشبختانه مرجان صفابخش همسر این بازیگر در صفحه شخصی خود از ادامه درمان همسرش خبر داد.

از ممنوع‌ ملاقاتی آرش میرمحمدی تا سختی‌های تهیه دارو برای درمان

همسر این بازیگر همچنین می‌گوید متاسفانه داروی تزریقی آلبومین کمیاب است و تهیه آن برای بیمار سخت است. آمپولی که در بازار سیاه از مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تا دو میلیون پیدا می‌شود. وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش از این می‌گوید که میرمحمدی در طول درمان ممنوع‌ملاقات است اما خوشبتخانه روند درمان به خوبی سپری می‌شود.

چندی پیش؛ مرجان صفابخش طراح صحنه و کارگردان و همسر این بازیگر در گفت‌وگویی عنوان کرده بود:حال روحی و جسمی آرش خوب است.او کمی ضعف کلی دارد. از امروز شیمی درمانی را شروع کرده تا به قلب دشمن برود و شکستش بدهد.

وی با بیان این که آرش عضو صندوق هنر است افزود: همسرم بیمه تکمیلی نداشت. آقای پژمان بازغی و خانم نعیمه نظام دوست پیگیری کردند که از بیمه تکمیلی برخوردار شود. آقای افشار انجمن تئاتر کمدی هم تماس گرفتند و پیگیری کردند. همان طور که می‌دانید سرطان یک بیماری لاکچری و خیلی گران است. درمانش پول زیادی می‌خواهد و فقیر و غنی نمی‌شناسد. ضمن این که برخی بیمارستان‌ها شلوغ هستند و برای تزریق شیمی درمانی باید در صف بایستیم. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در بیمارستان‌های خصوصی و کلینیک‌ها تزریق را انجام دهیم.حدود ۸ ماه طول کشید تا فهمیدیم آرش به این بیماری مبتلاست. در یکی از بیمارستان‌ها پاتولوژی انجام داد که در نتیجه‌اش نوشته بودند هیچ بافت سرطانی وجود ندارد. پزشک مان پیگیری کرد و دوباره همه مراحل را در بیمارستان جم انجام دادیم که تشخیص دادند که سرطان پانکرانس دارد.

منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: ۳۷۰۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت