یک پروژه‌ی مورد انتظار:

بازیگر نقش بروس لی، پنج سال تمرین کرده است/ پروژه را پدر برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار این بازیگر، کارگردانی خواهد کرد

یک فیلم بیوگرافی از بروس لی (Bruce Lee) در دست ساخت قرار دارد که بازیگر اصلی آن پنج سال برای این نقش تمرین کرده است.

بازیگر نقش بروس لی، پنج سال تمرین کرده است/ پروژه را پدر برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار این بازیگر، کارگردانی خواهد کرد

آنگ لی (Ang Lee) با سابقه دریافت سه جایزه اسکار فیلم Bruce Lee را کارگردانی می‌کند و پسر او، میسون لی (Mason Lee)، را به عنوان بازیگر بروس لی انتخاب شده است. اکنون لارنس گری (Lawrence Grey)، تهیه کننده‌های این بیوپیک، با سایت کلایدر مصاحبه‌ای داشته و درباره نقش‌آفرینی میسون لی صحبت کرد. 

همیشه انتخاب بازیگر برای فیلم‌های بیوگرافی کار سختی است و اگر شخصیت مورد نظر شما بروس لی باشد، کار دشوارتر نیز خواهد بود. میسون لی یکی از اولین گزینه‌های مطرح شده بود که علاوه‌بر شباهتش با بروسلی، با فیلم‌های The Hangover Part II و Who Killed Cock Robin? کارنامه خوبی نیز دارد.

با این وجود چون پدرش کارگردانی فیلم را برعهده دارد، انتخاب او می‌توانست جنبه خوبی نداشته باشد. آنگ لی و لارنس گری در سراسر جهان به دنبال بازیگر دیگری برای این نقش بودند، اما نتوانستند انتخاب بهتری از میسون پیدا کنند. با این وجود میسون لی ۵ سال گذشته را به سختی تمرین کرده تا بتواند به خوبی نقش یکی از به یادماندنی‌ترین چهره‌های تاریخ سینما را بازی کند. 

[تهیه‌کننده:] مزیتی که ما با میسون داشتیم، این بود که این پروژه سال‌هاست که از نزدیک در حال توسعه است. ما توانستیم به مدت پنج سال میسون را آموزش دهیم. میسون که از همان ابتدا یک بازیگر خوب، اما به وضوح پسر یک کارگردان بسیار موفق هالیوودی بود و ما او را به یک قاتل خونسرد تبدیل کردیم. از طریق فرآیند تمرین، خواندن تمام مطالب نوشته شده توسط بروس و آموزش در هنرهای رزمی مختلف ما موفق به انجام این کار شدیم.

منبع: کافه سینما
کد مطلب: ۳۷۰۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت