آخرین عکس هانیه توسلی قبل از بازداشت/ سرنوشت زخم کاری چه می شود؟

بعد از اینکه طناز توسلی، خواهر هانیه توسلی در اینستاگرام از بازداشت وی خبر داد عکسی از خانم بازیگر در فضای مجازی منتشر شد که گفته می شود آخرین عکس خانم بازیگر قبل از بازداشت است.

آخرین عکس هانیه توسلی قبل از بازداشت/ سرنوشت زخم کاری چه می شود؟

طناز توسلی، خواهر این بازیگر در اینستاگرام از بازداشت هانیه توسلی خبر داد و نوشت:«خواهرم هانیه توسلی امشب ۲۵ شهریور ساعت ۱۱:۴۵ شب در منزل شخصی‌اش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.»

اخیرا عکسی از هانیه توسلی در فضای مجازی منتشر شد که گفته می شود آخرین تصویر وی قبل از بازداشت است. بسیاری از مردم با توجه به این که سریال زخم کاری در حال ساخت است نگران بخش هایی از آن هستند که احتمال برگشت هانیه توسلی به سریال بود!

هانیه توسلی

هانیه توسلی

 

هانیه توسلی

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی 42 ساله یکی از خوش چهره ترین و موفق ترین بازیگران زن ایرانی است که جز بازیگری به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است.او تئاتر را به شکل غیر حرفه ای از سال 1374 وقتی 16 ساله بود از همدان شروع کرد تا اینکه سال 1378 در 20 سالگی بعد از قبولی در دانشگاه راهی تهران شد.

این بازیگر در پاییز 1379 با سریال «غریبه» وارد قاب تلویزیون شد و سرانجام سال 1380 با فیلم «شام آخر» تجربه حضور در سینما را نیز بدست آورد.

او در رمضان سال 96 با سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی در کنار علی نصیریان ، گوهر خیراندیش و امیر جعفری به شهرت رسید.

منبع: رکنا
کد مطلب: ۳۷۰۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت