اعلام تاریخ انتشار تازه ترین اسپین آف سریال «سرقت پول» با نام «برلین»

تریلر رسمی سریال برلین (Berlin)، پدرو آلونسو را به عنوان یک دزد مشتاق و بی خیال نشان می‌دهد که همه چیز را می‌خواهد، «همه چیزهایی که به زندگی ارزش زیستن می‌دهند».

اعلام تاریخ انتشار تازه ترین اسپین آف سریال «سرقت پول» با نام «برلین»

در اوایل سال جاری میلادی، مشخص شد که سری پیش درآمد سرقت پول یا خانه کاغذی (Money Heist) در ماه دی منتشر خواهد شد. نتفلیکس نیز به تازگی ۸ دی را به عنوان تاریخ رسمی اکران سریالی با همین نام اعلام کرده است.

تریلر رسمی سریال که در اوایل سال جاری میلادی منتشر شده، شخصیت اصلی (برلین) را در زمان اوج خود نشان می‌دهد که در حال برنامه‌ریزی با هم دستانش برای سرقت ۴۴ میلیون یورویی از یکی از برترین خانه‌های حراج پاریس است.
 

2

تریلر رسمی سریال برلین (Berlin)، پدرو آلونسو را به عنوان یک دزد مشتاق و بی خیال نشان می‌دهد که همه چیز را می‌خواهد؛ «همه چیزهایی که به زندگی ارزش زیستن می‌دهند». با این حال، در تریلر به نظر می‌رسد که او سرقت خود را با درگیر شدن با همسر مردی که دزدیده، به خطر می‌اندازد.

خانه کاغذی که با نام سرقت پول نیز شناخته می‌شود، داستان مردی مرموز در شهر مادرید اسپانیا را دنبال می‌کند که به پروفسور (با بازی آلوارو مورته) معروف است. او هشت سارق متبحر را در یک نقشه بلندپروازانه برای سرقت از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا به خدمت می‌گیرد.

 

3

این سریال در طی ۵ فصل خود، به عمق ویژگی‌های منحصر به فرد و داستان هر شخصیت می‌پردازد. با این حال، برلین، به عنوان برادر پروفسور، جایگاه مشخصی دارد. او اغلب در فلش‌بک‌ها ظاهر شده و در برنامه‌ریزی برای سرقت‌هایی که محور اصلی سریال هستند، نقش مهمی دارد.

مشارکت نتفلیکس با این سریال منجر به افزایش محبوبیت آن در سراسر جهان شده، اما لازم به ذکر است که خانه کاغذی در ابتدا توسط شبکه تلویزیونی Antena 3 در اسپانیا تولید و پخش شده است. اما برلین، سریال اورجینال نتفلیکس است.

4

 

این سریال، توسط استر مارتینز لوباتو و الکس پینا ساخته شده است. فیلمنامه‌نویسان برلین، دیوید اولیوا، دیوید باروکال، استر مارتینز لوباتو و الکس پینا هستند.

علاوه بر پدرو آلونسو، میشل جنر در نقش کیلا، بگونیا وارگاس در نقش کامرون، جولیو پنیا نقش روی، اوجوا در نقش دامیان و جوئل سانچز در نقش بروس در این فیلم بازی می‌کنند.

5

 
منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۷۰۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت