اولین صحبت‌های لاله صبوری درباره سرقت و مصدومیت اخیرش

با بی‌رحمی تمام، داخل جوی آب افتادم/ شقاوت و خشم آدم ها از حد گذشته است!

چند روز پیش بود که خبر مصدومیت لاله صبوری در جریان سرقت کیفش در رسانه ها منتشر شد. موضوع مصدومیت آن چنان حاد بود که این بازیگر را روانه بیمارستان کرد .

با بی‌رحمی تمام، داخل جوی آب افتادم/ شقاوت و خشم آدم ها از حد گذشته است!

این بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون  درباره شرایط جسمی و روحی اش که مدتی پیش دچار حادثه شده بود   گفت: متاسفانه آسیب بدی به من وارد شد ،چون در جریان سرقت با بی رحمی تمام داخل جوی آب افتادم، مجبور بودم برای اینکه صورتم را حفظ کنم مچم را جلوی صورتم بگیرم و همین باعث شد مچم خرد شود .

او گفت : آسیب دیدگی دستم از نوع معمولی نیست و چند پلاتین داخل دستم کار شده ، به نظرم در حال حاضر بیشتر شبیه« ترمنیاتور» هستم.

صبوری در ادامه درباره جزئیات حادثه ای که برایش اتفاق افتاده، گفت:  سارق به هیچ عنوان من رانشناخته که بگوییم از روی شناخت  به من حمله ور شود. چون با نوع پوششم(عینک آفتابی و لباس مشکی) شناخته نمی شدم.

این بازیگر می گوید: بنظرم اشتباه است اگر وقوع این جرائم را فقط مرتبط با مشکلات اقتصادی بدانیم ، منکر گرفتاری های مالی و تورم نمی شوم اما شقاوت و خشم بی رحمی آدم ها از حد گذشته است و این نیاز به آسیب شناشی جدی دارد ، در هر جامعه ای جرائم همیشه وجود داشته و دارند، اما مضروب کردن فردی که مقاومتی هم نداشته چرا ؟ این اتفاق انقدر بد بود که ترومای آن همچنان بعد از چند روز با من است ولی تلاش می کنم خوب باشم.
صبوری درباره فعالیت های هنری خود گفت :از آنجایی که یکجا بند نمیشوم وهمیشه در حال فعالیت و ورزش هر روز و باشگاه و ….. هستم ،شکستگی دستم مرا کلافه کرده، فعالیت روزانه ام مختل شده ، حال و حوصله ی بیرون رفتن ندارم،خیلی بد اخلاق هم شده ام ،حتی این چند روز هیچ فیلم و سریالی هم ندیدم. نه مطالعه نه نوشتن … فقط ناراحتم و عصبانی ، که دارم سعی میکنم ترومای حادثه را رد کنم، البته یک و ماه ونیم دستم باید گچ و میله و… داشته باشد و بعد هم یک جراحی دیگر و فیزیولوژیک تراپی …

او ادامه می دهد: قرار بود به زودی برنامه« آشپزی با مامان» را برای شبکه پنج ضبط کنیم که فعلا به تعویق افتاد اما مدتی است که نمایشنامه «نورز »را می نویسم که تمام نشده بود ، این اتفاق باعث شد بنشینم و کاملش کنم.و البته با پر رویی تمام به احتمال زیاد تمرین یک اجرای تاتر راهم شروع میکنم که هنوز قطعی نشده ….

منبع: سینما اعتماد
کد مطلب: ۳۷۰۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت