کارگردان «عنکبوت مقدس» فیلم جدید می‌سازد

علی عباسی پس از Holy Spider فیلم تریلر The Apprentice را در آمریکا می‌سازد.

کارگردان «عنکبوت مقدس» فیلم جدید می‌سازد

«علی عباسی» پس از فیلم جنجالی «عنکبوت مقدس»  Holy Spider،  فیلم تریلری به نام «کارآموز» (The Apprentice) با داستانی در ایالات متحده کارگردانی می‌کند. لوکیشن فیلمبرداری این پروژه نامشخص است اما انتظار می‌رود عباسی تولید فیلم جدیدش را تا پایان سپتامبر آغاز کند.

فیلمبرداری «کارآموز» ممکن است با ادامه اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود به تأخیر بیفتد. در حال حاضر از بازیگران و داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده است.

عباسی که با فیلم «مرز» (Border) به شهرت رسید، اخیراً اپیزودهایی از سریال پربیننده «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) با بازی «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» را کارگردانی کرده است.

تجربه کارگردانی این سریال ممکن است راه او به سمت تولید فیلم بلند دیگری در ایالات متحده را هموار کرده باشد. «مرز» در بخش «نوعی نگاه» کن برنده بهترین فیلم شد و نامزدی اسکار بهترین گریم را دریافت کرد.

این فیلمساز در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» درباره فیلم‌های بعدی خود گفته بود: «هرگز نمی‌توانم «مرز ۲» یا فیلم‌های فانتزی بیشتری بسازم. فکر می‌کنم پس از «عنکبوت مقدس» مدتی سراغی از ژانر قاتل زنجیره‌ای نخواهم گرفت.

در حال حاضر، روی چند پروژه سیاسی کار می‌کنم، یکی از آن‌ها در مورد یک رئیس جمهور سابق خاص است… امیدوارم که فیلم بعدی‌ام باشد. اما باید دید چه پیش خواهد آمد.»

فیلم «کارآموز» به صورت رسمی معرفی نشده و استودیوی سازنده آن نامشخص است.

منبع: سی نما
کد مطلب: ۳۷۰۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت