وقت خداحافظی است؛

شروع ناامیدکننده «بی‌مصرف‌ها ۴»/ کم‌ترین افتتاحیه در بین ۴ فیلم

«بی‌مصرف‌ها ۴» در پیش نمایش خود تنها ۷۵۰ هزار دلار فروخت تا از بدترین افتتاحیه این مجموعه فیلم‌ها خبر بدهد.

شروع ناامیدکننده «بی‌مصرف‌ها ۴»/ کم‌ترین افتتاحیه در بین ۴ فیلم

«بی‌مصرف‌ها ۴» که از پنجشنبه شب راهی سینما شده با فروش ۷۵۰ هزار دلاری در شب نخست اکرانش، بدون شک کم‌فروش‌ترین فیلم این مجموعه خواهد شد.

این فیلم که به کارگردانی اسکات وا با فیلمنامه اسپنسر کوهن، مکس آدامز و جان جوزف کانولی و با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده است، با این امید روی پرده رفت که بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون دلار در افتتاحیه خود بفروشد، اما فروش پیش نمایش آن نشان می‌دهد در نهایت افتتاحیه آن از ۸ تا ۱۰ میلیون دلار بیشتر نخواهد بود.

سیلوستر استالونه و جیسون استاتهام بار دیگر در این فیلم حضور دارند. مگان فاکس، ۵۰ سنت، تونی جا، ایکو اویس، جیکوب اسکیپیو و لوی تران از تازه واردان این مجموعه در کنار اندی گارسیا هستند.

در خلاصه رسمی فیلم آمده است: آخرین خط دفاعی جهان و تیمی که وقتی همه گزینه‌های دیگر از روی میز برداشته می‌شود، فراخوانده می‌شوند. اما اعضای جدید تیم با سبک‌ها و تاکتیک‌های جدید به «خون جدید» معنای کاملاً جدیدی می‌دهند.

نزدیک به یک دهه از اکران آخرین فیلم «بی‌مصرف‌ها» در سینماها می‌گذرد. سه فیلم اول این مجموعه که سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ اکران شدند، در مجموع ۸۰۰ میلیون دلار در گیشه سینماهای جهان فروش کردند و آخرین فیلم آن در سال ۲۰۱۴ اولین آخر هفته اکرانش را با رقم فروش ۱۵.۸ میلیون دلاری ثبت کرد و در نهایت ۲۱۴ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش کرد. فیلم اصلی در سال ۲۰۱۰ هم با ۳۴.۸ میلیون دلار افتتاح شده بود و فیلم دوم در سال ۲۰۱۲ با فروش ۲۸.۵ میلیون دلاری در افتتاحیه وارد سینماها شده بود.

استقبال منتقدان از فیلم هم مناسب نبود و منتقد هالیوود ریپورتر نوشت با حضور کوتاه استالونه و چند بازیگر جدید که نتوانسته‌اند تأثیر زیادی بگذارند، نشان می‌دهد وقت آن رسیده که با این مجموعه خداحافظی کنیم.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۷۰۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت