کارگردان مشهور ،خادم حضرت معصومه شد / عکس

فیلم سینمایی اُخت‌الرضا(س) همزمان با ایام معصومیه برای نخستین بار در تالار مرکزی شهر قم رونمایی و نشان خادمی حضرت معصومه (س) به مجید مجیدی کارگردان سینما اهدا شد.

کارگردان مشهور ،خادم حضرت معصومه شد / عکس

فیلم سینمایی اُخت‌الرضا(س) همزمان با ایام معصومیه با حضور شخصیت‌های حوزوی، فرهنگی و هنری برای نخستین بار در تالار مرکزی شهر قم رونمایی و نشان خادمی حضرت معصومه (س) به مجید مجیدی کارگردان سینما اهدا شد.

مجید مجیدی از کارگردانان سرشناس کشور در این آیین ، ساخت شهرک سینمایی نور را مورد توجه قرار داد و گفت: این شهرک سینمایی که در نوع خود در جهان اسلام بینظیر است، به شکل سه بُعدی و با استحکام بالا ایجاد شده، و این قابلیت را دارد که آثار زیادی در رابطه با زندگی اهل بیت در آن تولید و ساخته شود.

8517439B E3E2 45C0 A643 79437D8840A6

مجید مجیدی گفت: به‌رغم ظرفیت عظیم این مجموعه، ولی به دلیل مدیریتی که در حوزه فرهنگ وجود دارد، متاسفانه آنچنانکه باید و شاید و به نحو شایسته از آن استفاده نشده است.

کارگردان فیلم محمد رسول‌الله تولید فیلم در خصوص تاریخ اسلام و زندگانی اهل بیت را سخت و طاقت فرسا توصیف کرد و گفت: در حالیکه در مورد زندگانی حضرت عیسی(ع) بیش از ۱۳۰ فیلم و سریال، در رابطه با زندگی حضرت موسی‌(ع) ۷۰ تا ۸۰ فیلم و همچنین زندگی بودا نیز ۴۲ فیلم ساخته شده، اما این تعداد، پیرامون زندگی پیامبر اسلام و آخرین فرستاده خداوند، فقط ۲ فیلم است.

15F2492F C119 448F 8018 D9BD154FCB4D

فیلم سینمایی اُخت‌الرضا که روایت‌گر زندگی حضرت معصومه و هجرت آن بزرگوار از مدینه به شهر قم است، به کارگردانی سید مجتبی طباطبایی، توسط سازمان سینمایی سوره و با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و عتبه حسینی ساخته شده است.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۷۰۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت