اولین سالگرد درگذشت ارشیا پسر نسرین مقانلو/ ویدئو

ویدیویی از مراسم اولین سالگرد ارشیا فرزند نسرین مقانلو را در ادامه مشاهده می کنید.

اولین سالگرد درگذشت ارشیا پسر نسرین مقانلو/ ویدئو

نسرین مقانلو با انتشار این ویدئو نوشت: سخته که بخوای بخندی، ولی بدون پسرم این خنده‌ها دیگه مثل سابق نیست، چون تو رو کم داریم، ولی بهت قول میدم مراقب برادرت آرین و پدرت هستم، البته نگران نباش اون‌ها هم مراقب من هستند، سر قولی که بهت دادم هستم دلبندم.

فقط اینو بدون خیلی دلتنگت هستیم عزیزم. سپاس از هدیه زیبا که با نام ارشیا تصویرش کشیده شداما پسرم تصویرت و صدات هیچوقت از دل، گوش و ذهنمون از یاد نمیره، تو در ما تا ابد زنده هستی و ما با تو زندگی می‌کنیم. روحت شاد و مسیرت پر نور دلبندم.

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو از بازیگران سرشناس کشورمان است که در سینما و تلویزیون فعال است او در تاریخ اول تیر 1347 در تهران به دنیا آمد. مدرک تحصیلی نسرین مقانلو دیپلم است.

نسرین مقانلو در تاریخ 7 مهر 1401 با انتشار تصویری از پسرش  نوشت: بس که دوست داشتی ایران بمونی ،اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفری ابدیت؟ فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود ارشیا پسرم رفتی ؟اما منو هم با خودت بردی داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم ،با رفتنت من هم مردم پسرم منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت. جات توی بهشت عزیز مهربونم راهت روشن پسر خوش قلبم . بی تو دیگه مادرت آرام نیست اما تو آروم بخواب

نسرین مقانلو

 

خانواده نسرین مقانلو

منبع: رکنا
کد مطلب: ۳۷۱۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت