«مرداب» پرکشش و با ریتم تند

«مرداب» سریال پرستاره ای است که برزو نیک نژاد کارگردانی آن را برعهده دارد. نیک نژاد گرچه در کارنامه خود آثار متنوعی دارد ولی مخاطب عام بیشتر او را با طنزهایش به یاد می آورد ولی «مرداب» نه تنها طنز نیست بلکه فضای معمایی سیاهی نیز دارد و حالا باید دید می تواند خود را به عنوان سریال ساز معمایی نیز جا بیندازد؟

«مرداب» پرکشش و با ریتم تند

با پخش دو قسمت از سریال کم کم شخصیت های اصلی وارد داستان می شوند ولی هنوز امیر جعفری در نقش شکیب کنش های اصلی خود را آغاز نکرده است ولی این تعلیق را ایجاد کرده که با شخصیتی مهم رو به رو هستیم و به نظر می رسد بازی ماندگاری از امیر جعفری خواهیم دید.

اما تا اینجای سریال، شهرام حقیقت دوست بیش از دیگر بازیگران توانسته خود را به عرضه کند ولی باز هم کدهایی به مخاطب ارائه شده که نشان می دهد بخش اصلی نقش او هنوز شروع نشده است. حقیقت دوست که از آن دست بازیگرانی است که هنوز فرصت این را نیافته که همه توانایی خود در بازیگری را عرضه کند در سریال «خون سرد» که آن هم از پلتفرم فیلم نت پخش می شد، نشان داد در آثار معمایی و پلیسی کارش خوب است و انتخاب او برای «مرداب» هم قطعا به توانایی او در بازی در آن سریال مرتبط است.

در کنار بازی های قابل قبولی که تاکنون در «مرداب» دیده ایم ولیکن نقطه قوت اصلی آن فیلمنامه است که پرکشش و با ریتم بالا پیش می رود و با تزریق خرده داستان های مختلف به خط اصلی داستان که هنوز هم مشخص نشده است، این حس را در بیننده ایجاد کرده است که دنبال کردن قصه برایش آورده های جدیدی خواهد داشت. همچنین تعلیق که از عناصر مهم در قصه های معمایی است جای درستی در فیلمنامه «مرداب» دارد که باید دید در ادامه هم به کفایت و درستی از آن استفاده می شود یا خیر.

به هر ترتیب «مرداب» این روزها جزو معدود انتخاب های خوب برای تماشای سریال در شبکه نمایش خانگی است.

منبع: برنا
کد مطلب: ۳۷۱۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت