پشت صحنه فیلم «تایتانیک» با حضور لئوناردو دی‌کاپریو و کیت وینسلت/ عکس

برای نخستین بار مجموعه تصاویری از پشت صحنه فیلم «تایتانیک» در سال ۱۹۹۷ منتشر شده است که به نظر می‌رسد ۸۴ سال پیش گرفته شده‌اند.

پشت صحنه فیلم «تایتانیک» با حضور لئوناردو دی‌کاپریو و کیت وینسلت/ عکس

عکس‌های پشت صحنه فیلم پرفروش «تایتانیک» در سال ۱۹۹۷ منتشر شده است.

 لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت با شروع تولید فیلم تایتانیک در تابستان ۱۹۹۶ - زمانی که این ستاره‌ها به ترتیب فقط ۲۱ و ۲۰ سال داشتند - سوار نسخه خیالی آراِم‌اس تایتانیک شدند.

این فیلم به کارگردانی جیمز کامرون اساساً در استودیو فاکس باجا، که اکنون با نام استودیو باجا شناخته می‌شود، فیلمبرداری شد.

بازیگران و گروه در شهر روزاریتو در استان باخا کالیفرنیا کشور مکزیک کار می‌کردند.

در عکس‌های منتشر شده، دی کاپریو و وینسلت با لباس جک داوسون و رز دیویت بوکاتر در حال قدم زدن در اطراف مجموعه دیده می‌شوند. در یکی از عکس‌ها، دی کاپریو عینک آفتابی مشکی دارد که او و دیگران از به صحبت‌های جیمز کامرون گوش می‌دهند.

یکی دیگر از عکس‌های خنده دار، دی کاپریو را نشان می‌دهد که در پارکی نامناسب در کنار وینسلت نشسته است که جلیقه نجات رز را به تن دارد و ظاهراً در حال فیلمبرداری صحنه‌های دراماتیک‌تر فیلم است.

در یک عکس خیره کننده، وینسلت کت و شلوار راه راه سیاه و سفید و کلاه بنفش پوشیده شده است در حالی که صحنه سوار شدن به کشتی را با همبازیانی، چون فرانسیس فیشر (روث دیویت بوکاتر)، بیلی زین (کال هاکلی) و دیوید وارنر بازی می‌کند.

این عکس‌ها چندین سال پیش توسط یک کلکسیونر بریتانیایی به دست آمد.

اندرو آلدریج، صاحب حراج گفت: این‌هاعکس‌های شگفت انگیزی هستند که نمای منحصربه‌فردی از پشت صحنه تولید پرفروش‌ترین فیلم قرن بیستم ارائه می‌کنند. آنچه در مورد این عکس‌ها فوق‌العاده است این است که آن‌ها به وضوح توسط یکی از خدمه با استفاده از دوربین خودشان گرفته شده‌اند. آن‌ها حرفه‌ای نیستند و آماتور هستند.

کشتی تایتانیک در اولین ساعات صبح روز ۱۵ آوریل ۱۹۱۲ در اقیانوس اطلس شمالی غرق شد و ۱۵۱۷ نفر از سرنشینان آن کشته شدند.

امروز هیچ بازمانده‌ای از کشتی تایتانیک زنده نیست. الیزابت گلادیس آخرین بازمانده تایتانیک که از حادثه غرق شدن جان سالم به در برد، در سن ۹۷ سالگی در سال ۲۰۰۹ درگذشت.

تایتانیک، برنده ۱۱ جایزه اسکار، از جمله بهترین فیلم، از ۱۴ نامزدی در سال ۱۹۹۸ شد.

دی کاپریو و وینسلت هر دو برنده اسکار بازیگری شدند، دی کاپریو برای "بازگشته" در سال ۲۰۱۶ و وینسلت سال‌ها قبل از آن برای "کتاب‌خوان " در سال ۲۰۰۸.

 
 
منبع: فرارو
کد مطلب: ۳۷۱۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت