زخم کاری مالک به مخاطب‌هایش! / نقد‌های منفی رسانه‌ها به فصل دوم سریال زخم کاری

مخاطب‌های فصل دوم زخم کاری در شبکه‌های اجتماعی و همچنین منتقدان در رسانه‌های رسمی فصل دوم سریال زخم کاری را ضعیف‌تر از فصل نخست توصیف کردند. یکی از عمده‌ترین نقد‌ها حضور کمرنگ جواد عزتی در نقش مالک سریال «زخم کاری» بود که طی مدت اخیر انتقاد‌های زیادی را از طرف کاربرانی داشته است.

زخم کاری مالک به مخاطب‌هایش! / نقد‌های منفی رسانه‌ها به فصل دوم سریال زخم کاری

حضور کمرنگ جواد عزتی در نقش مالک سریال «زخم کاری» طی مدت اخیر انتقاد‌های زیادی را از طرف کاربرانی داشته است که مهمترین دلیل شأن برای دنبال کردن این سریال کاراکتر مالک و شخص جواد عزتی بوده است. با پررنگ شدن این انتقادات خبری هم به صورت غیررسمی مطرح شد که فصل سوم سریال قرار است به تولید برسد و جواد عزتی در آن نقش پررنگی دارد.

«زخم کاری» در این فصل با یک ناکامی مواجه بود و نتوانست موفقیت فصل قبل را تکرار کند و بیشتر با حواشی از قبیل برخی دیالوگ‌ها، حضور مهدویان در سریال و حتی پخش نکردن تیتراژ محسن چاوشی و پخش مجدد آن توانست در میان اخبار رسمی و غیررسمی تیتر شود.

با این حال خود سریال و قصه آن بیشتر بر مخاطبان ناراضی افزود و این اواخر با غیبت‌های مکرر جواد عزتی باعث شده تا مخاطبان انتقاد‌ها و مخالفت‌های خود را در صفحات مجازی سریال مطرح کنند.

فصل سوم زخم کاری هم با شبح مالک پیش می‌برند؟

همچنین در نقدی دیگری که در ایسنا منتشر شده آمده است تاکنون هفت قسمت از فصل دوم سریال «زخم کاری» منتشر شده است و گویی فصل سومی هم در راه و پیش تولید آن‌هم رو به اتمام است. تصویربرداری فصل دوم از سریال مهدویان که این روز‌ها مخاطبانِ شبکه نمایش خانگی را با خود همراه کرده، تمام شده و گویا فصل سوم در فاصله‌ای کوتاه نسبت به فصل دوم ساخته می‌شود. در خبر منتشرشده در فضای مجازی که البته منبعی رسمی هم ندارد، جواد عزتی در فصل سوم هم قرار است حضور داشته باشد.

اما در شرایطی که برخی بیننده‌ها این پرسش را متوجه «زخم کاری۲» می‌دانند که «مالک» کجاست؟! و آیا قرار است این حضور کمرنگ تا قسمت‌های پایانی فصل دوم ادامه داشته باشد، حالا خبر‌هایی مبنی بر کلید خوردن فصل سوم «زخم کاری» با حضور این بازیگر به گوش می‌رسد که اولا این پرسش را به ذهن متبادر می‌کند که آیا عمده حضور این کاراکتر به فصل جدید منوط شده است یا بیننده باز هم باید در فصل جدید شاهد حضور سایه‌وار مالک (جواد عزتی) در جریان قصه باشد.

 

تولید فصل دوم سریال «زخم کاری» اولین بار توسط خود محمدحسین مهدویان اعلام شد؛ زمانی که عکسی از جواد عزتی را در قسمت پایانی منتشر کرد و نوشت: «بلند شو مالک». پس از آن بود که گمانه‌زنی‌هایی درباره تصمیم این کارگردان برای ساخت فصل دوم، مطرح و بعد‌ها نیز اخبار غیررسمی از تولید این پروژه در بعضی رسانه‌ها منتشر شد؛ تا اینکه خرداد ماه امسال خبر رسمی تولید «زخم کاری ۲» با حضور بازیگران فصل قبل و تعدادی بازیگر جدید منتشر شد.

اما بر اساس اخبار اخیر منتشرشده در فضای مجازی که بازهم به شیوه فصل دوم فعلا در حد گمانه‌زنی است و منبعی رسمی ندارد، داستان فصل سوم «زخم کاری» همچون فصل اول و دوم، بر اساس یکی از نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر طراحی شده و گفته شده منبع اقتباس فصل سوم نمایشنامه «ریچارد سوم» است.

محمدحسین مهدویان فصل اول این مجموعه را بر اساس نمایشنامه «مکبث» و فصل دوم را بر اساس نمایشنامه «هملت» ساخت.

فصل نخست «زخم کاری» از خرداد ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی شروع شد که سانسور‌ها در مقاطعی صدای اعتراض سازندگان و بیننده را درآورد و حتی وقفه‌ای در انتشار را موجب شد. پس از پایان فصل نخست، گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی ساخت فصل دوم مطرح شد. در خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد که تصویربرداری فصل دوم تحت عنوان «بازگشت» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمدحسین مهدویان آغاز شد.

کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک هم از جمله هنرپیشه‌های جدیدی بودند که به جمع بازیگران قبلی پیوستند. «زخم کاری ۲» دو غایب هم دارد. هانیه توسلی که مدتی پیش تصمیم برای نبودنش را اعلام کرده بود و سارا حاتمی که پس از مرگ کاراکتر «مائده» در فصل اول، غیبتی توجیه‌پذیر دارد.

«زخم کاری ۲» از ۱۷ شهریور امسال در پلتفرم فیلیمو پخشش را آغاز کرد.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۷۱۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت