این خانم خواننده و بازیگر رسما میلیاردر شد

ثروت سوییفت به ۱.۱ میلیارد دلار رسید.

این خانم خواننده و بازیگر رسما میلیاردر شد

 «تیلور سوییفت» چند ماه پس از برگزاری کنسرت‌های «تور ادوار» (Eras Tour) و بازنشر آلبوم‌های قبلی‌اش رسماً میلیاردر شد. «بلومبرگ» پنجشنبه این هفته گزارش داد که این خواننده و بازیگر ۳۳ ساله به میلیاردرهای دیگر صنعت سرگرمی از جمله «ریحانا» ملحق شده است.

به نقل از سی نما ، در این گزارش آمده است که سوییفت «یکی از معدود خوانندگانی است که ثروت ۱۰ رقمی خود را تقریباً به صورت کامل از موسیقی خود به دست آورده است.» سلبریتی‌هایی چون «ریحانا» علاوه بر موسیقی و خوانندگی به واسطه خط تولید لباس و سرمایه‌گذاری‌های دیگر میلیاردر شده بودند.

«بلومبرگ» می‌نویسد ثروت خالص سوییفت در حال حاضر به ۱.۱ میلیارد دلار می‌رسد که بیشتر از فروش آلبوم‌ها، برگزاری کنسرت و کالاهای تجاری به دست آمده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که فروش بلیت کنسرت‌های «تور ادوار» از ۲.۲ میلیارد دلار فراتر رفته است. «بلومبرگ» تخمین می‌زند که سوییفت در مجموع از ۵۳ کنسرت در ایالات متحده ۴.۳ میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی اضافه کرده است.

در گزارش «بلومبرگ» آمده است که بیش از سه چهارم ثروث خالص سوییفت از انتشار موسیقی از سال ۲۰۱۹ تا کنون (۴۰۰ میلیون دلار) و فروش بلیت و کالاهای تجاری (۳۷۰ میلیون دلار) بوده است. سایر منابع درآمد سوییفت به یوتیوب و اسپاتیفای (۱۲۰ میلیون دلار، پنج ملک او (۱۱۰ میلیون دلار) و امتیاز آثار هنری او (۸۰ میلیون دلار) اختصاص دارد.

«کارولاین اسلون» اقتصاددان دانشگاه شیکاگو به «بلومبرگ» می‌گوید: «تیلور سوییفت علاوه بر استعدادی نسلی، یک اقتصاددان بزرگ است. تیلور ایده‌های بزرگی دارد، می‌تواند آن ایده‌ها را بسنجد و به نظر ریسک-پذیر است.»

سوییفت با پخش مستقیم نسخه سینمایی کنسرت «تور ادوار» به سالن‌داران به جای استودیوهای پخش‌کننده تحسین فیلمسازی چون «کریستفر نولان» را برانگیخت. این فیلم در افتتاحیه داخلی ۹۲.۸ میلیون دلار فروخت و همچنان پس از دو هفته یکی از پنج فیلم پرفروش آمریکاست.

«فوربز» در ماه ژوئن گزارش داده بود که سوییفت ثروتمندترین زن خودساخته در آمریکاست و ثروت خالص او به ۷۴۰ میلیون دلار می‌رسد. سوییفت از ۲۷ اکتبر آلبوم «۱۹۸۹ (نسخه تیلور)» (1989 (Taylor’s Version)) را منتشر می‌کند که انتظار می‌رود یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال باشد.

در همین اثنا سوییفت پس از آنکه با «شان لوی» کارگردان «ددپول ۳» (Deadpool 3) در نیویورک سیتی دیده شد شایعه نقش‌آفرینی در این فیلم ابرقهرمانی را تقویت کرد.

این شایعه از چند ماه قبل شنیده می‌شود و انتظار می‌رود که سوییفت نقش یک ستاره پاپ جهش‌یافته به نام «دزلر» را بازی کند. این خواننده برنده گرمی اخیراً در یکی از مسابقات «نیویورک جتس» در برابر «کانزاس سیتی چیفس» در کنار «هیو جکمن» و «رایان رینولدز» بازیگران نقش «ولورین» و «ددپول» در «دنیای سینمایی مارول» دیده شده بود.

کاربران شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به تصاویری که از دیدار سوییفت و لوی درز کرد نوشتند: «اتفاق خوبی در راه است.» دیگری نوشت: «لیدی ددپول یا دزلر در راه است.» یک هوادار دیگر می‌گوید: «ما آماده‌ایم.»

لوی اخیراً در مصاحبه با پادکست «جاش هاروویتس» به شایعه نقش‌آفرینی سوییفت در نقش «دزلر» واکنش نشان داده و گفته بود که «به نظر فکر خوبی» می‌رسد. او در پاسخ به این پرسش که آیا در ملاقات با سوییفت واژه «دزلر» از لب کسی بیرون پریده یا نه می‌گوید: «بدون شک از لب کاربران شبکه‌های اجتماعی هر روز بیرون می‌پرد، این تنها جوابی است که می‌توانم بدهم.»

«ددپول ۳» با ادامه اعتصاب بازیگران چند ماه به تعویق افتاده و در حال حاضر قرار است نوامبر ۲۰۲۴ اکران شود.

منبع: سینما اعتماد
کد مطلب: ۳۷۱۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت