حمله شدید کیهان به محسن تنابنده: داعیه مخالف‌خوانی و تقابل با حاکمیت را دارد

روزنامه کیهان در یادداشتی نسبت به شایعه تولید فصل هفتم پایتخت واکنش نشان داد و بدون نام بردن از محسن تنابنده به او حمله کرد.

حمله شدید کیهان به محسن تنابنده: داعیه مخالف‌خوانی و تقابل با حاکمیت را دارد

روزنامه کیهان در یادداشتی نسبت به شایعه تولید فصل هفتم پایتخت واکنش نشان داد و بدون نام بردن از محسن تنابنده به او حمله کرد و گفت: یکی از این عوامل که به عنوان بازیگر و نویسنده با سریال پایتخت همکاری می‌کرده، به رغم دریافت دستمزدهای کلان از نهادهای رسمی همچون سازمان صداوسیما و سازمان اوج اما داعیه مخالف‌خوانی و تقابل با حاکمیت را دارد

کیهان در این یادداشت نوشت: فصل اخیر مجموعه پایتخت، یعنی فصل ششم، به شدت تنزل پیدا کرد و به یک اثر مبتذل و پیش پا افتاده بدل شد! این افت شدید کیفی نیز به طور آشکار، حاصل کم‌فروشی و بی‌تعهدی برخی از عوامل ارشد این سریال است.

روزنامه کیهان به ساخت فصل جدید سریال پایتخت اعتراض کرد. مرکز سیمافیلم، روز گذشته اعلام کرد:«ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ مدیران سیمافیلم با تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه نمایشی همانند سایر آثار سازمان صداوسیما وارد فاز تولید خواهد شد».

این درحالی است که فصل اخیر مجموعه پایتخت، یعنی فصل ششم، به شدت تنزل پیدا کرد و به یک اثر مبتذل و پیش پا افتاده بدل شد! این افت شدید کیفی نیز به طور آشکار، حاصل کم‌فروشی و بی‌تعهدی برخی از عوامل ارشد این سریال است.

این روزنامه افزوده است: یکی از این عوامل که به عنوان بازیگر و نویسنده با سریال پایتخت همکاری می‌کرده، به رغم دریافت دستمزدهای کلان از نهادهای رسمی همچون سازمان صداوسیما و سازمان اوج اما داعیه مخالف‌خوانی و تقابل با حاکمیت را دارد و در هر بزنگاهی نیز هیاهو به پا می‌کند که دیگر حاضر نیست با رسانه ملی همکاری کند، اما باز هم کار می‌کند! در «پایتخت ۶» نیز فقط پول گرفتند و محصولی را که در شأن مردم و رسانه ملی نیست ارائه دادند! بنابراین توجیهی در تولید «پایتخت ۷» نیست، مگر تغییر و تحولی در جهت بهبود این پروژه با ورود عوامل جدید اتفاق بیفتد.

کد مطلب: ۳۷۱۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت