شباهت باورنکردنی اکبر عبدی و بازیگر آمریکایی / عکس

این تصاویر که با عنوان «گریم زنانه اکبر عبدی در فیلم «پیرزن و گربه هایش» منتشر شد و بسیاری از رسانه‌ها آن را به اشتراک گذاشته بودند، هیچ ارتباطی به اکبر عبدی، کمدین محبوب سینما و تلویزیون ایران ندارد.

شباهت باورنکردنی اکبر عبدی و بازیگر آمریکایی / عکس

اکبر عبدی یکی از چهره‌های ماندگار سینمای ماست که تجربه بازی در نقش‌های مختلف را در کارنامه هنری‌اش دارد و تابحال دو بار با گریمی زنانه جلوی دوربین رفته است. یک بار در فیلم سینمایی «آدم برفی» به کارگردانی داوود میرباقری که سال ۱۳۷۳ ساخته شد و بار دیگر در کمدی سینمایی «خوابم می‌آد» رضا عطاران در سال ۱۳۹۰ مقابل دوربین رفت..

این تصاویر که با عنوان «گریم زنانه اکبر عبدی در فیلم «پیرزن و گربه هایش» منتشر شد و بسیاری از رسانه‌ها آن را به اشتراک گذاشته بودند، هیچ ارتباطی به کمدین محبوب سینما و تلویزیون ایران ندارد، اما شباهت اکبر عبدی به این بازیگر، حیرت‌انگیز و عجیب است.

لویی اندرسون کمدین و مجری آمریکایی که دو عکس از او را در پایین مشاهده می‌کنید، بیش از سه دهه  در دنیای بازیگری و اجرا حضور دارد  و البته او در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه امی شد.

IMG 2487

IMG 2488

اکبر عبدی یکی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است که به یقین می‌توان از او به عنوان یکی از برترین‌های نقش‌های کمدی نام برد که از اوایل دهه ۶۰ حضور در سینما و تلویزیون را آغاز کرد و تجربه بازی در نقش‌های مختلف با گریمی‌هایی حیرت‌آور و متفاوت را در کارنامه هنری‌اش دارد. عکسی که در پایین می‌بینید، مربوط به نقش‌آفرینی جذاب عبدی در فیلم کمدی «خوابم می‌آد» به کارگردانی رضا عطاران است که در این فیلم عبدی نقش مادر عطاران را برعهده دارد و در مقابل او مرحوم ناصر گیتی‌جاه به‌عنوان همسر عبدی ایفای نقش می‌کند.

IMG 2490

منبع: سینما اعتماد
کد مطلب: ۳۷۱۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت