«خجالت نکش2» با حضور شبنم مقدمی و احمد مهرانفر در قالب فیلم

قسمت دوم «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی در قالب یک فیلم و یک مینی سریال 8 قسمتی در سکوت خبری وارد مرحله تصویربرداری شد، احمد مهرانفر همراه با شبنم مقدمی به مانند قسمت اول بازیگران اصلی این قسمت هستند.

«خجالت نکش2» با حضور شبنم مقدمی و احمد مهرانفر در قالب فیلم

اواخر سال گذشته ساترا در خبری از صدور پروانه ساخت سریال «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی خبر داد. این پروژه از مدتی پیش به شکلی جدی وارد مرحله پیش تولید شد. از آنجاییکه که قرار بود قسمت دوم در قالب یک سریال ساخته شود، در نهایت تصمیم بر این گرفته شد تا این پروژه در قالب فیلم- سریال تهیه و تولید شود. از همین رو قرار است یک نسخه سینمایی از دل یک مینی سریال 8 قسمتی تدوین و جهت حضور در جشنواره فیلم‌فجر و البته اکران سینماها آماده شود.

 در قسمت دوم این فیلم- سریال کماکان شبنم مقدمی در نقش «صنم» و احمد مهرانفر در نقش «قنبر» حضور دارند، اما ترکیب بازیگران نقش پسرها و عروس‌های این زوج کاملا تغییر کرده‌اند. در قسمت دوم «خجالت‌نکش» سام درخشانی که در قسمت اول نقش برادر صنم را بازی می‌کرد نیز حضور ندارد. علاوه بر او لیندا کیانی هم در قسمت دوم حاضر نخواهد بود.
گروه تولید فیلم- سریال «خجالت نکش» در تلاشند تا نسخه سینمایی آن را به چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر برسانند. قسمت اول این اثر محصول سال 1396 است که برای نخستین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از آن رونمایی شد. این فیلم در دو رشته بهترین بازیگر نقش اول زن (شبنم مقدمی) و طراحی لباس(رعنا امینی) نامزد و در رشته بهترین کارگردان فیلم اول برنده سیمرغ بلورین شد.

خجالت نکش در سال 1397 روی پرده سینماها رفت و توانست به گیشه 4 میلیارد و 700 میلیون تومان دست پیدا کند.

 
منبع: فیلم نیوز
کد مطلب: ۳۷۱۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت