کیلین مورفی: حین اعتصاب بازیگران پنیر می‌خوردم| لحظه‌ای که «اوپنهایمر» به من پیشنهاد شد وحشتناک بود

مورفی می‌گوید پیشنهاد «اوپنهایمر» برای او «تکان‌دهنده» بوده است.

کیلین مورفی: حین اعتصاب بازیگران پنیر می‌خوردم| لحظه‌ای که «اوپنهایمر» به من پیشنهاد شد وحشتناک بود

کیلین مورفی شنبه شب این هفته در رویداد «کانتندرز ددلاین» حضور پیدا کرد تا از لحظه «وحشتناکی» بگوید که «کریستفر نولان» نقش «جی. رابرت اوپنهایمر» را در فیلم «اوپنهایمر»  به او پیشنهاد کرد. مورفی پیش‌تر گفته بود که نولان بدون مقدمه پیشنهاد کرده نقش «پدر بمب اتم» را بازی کند.

 مورفی می‌گوید: «می‌دانستم نقش بزرگی است، اما بدون تردید حسی تکان‌دهنده اما از طرف دیگر وحشتناک داشت، با این حال موقعیتی بود که همیشه می‌خواستم به عنوان بازیگر خود را در آن قرار دهم – هیچ‌وقت نمی‌خواهم احساس امنیت یا آسودگی کنم، اما این یکی خیلی بزرگ بود و می‌دانستم که مسئولیت سنگینی است و نیازمند کار زیاد.»

«اوپنهایمر» همزمان با «باربی» (Barbie) «گرتا گرویگ» اکران شد اما در حال حاضر از ۹۴۹ میلیون دلار عبور کرده و رکورد پرفروش‌ترین فیلم‌هایی که با درجه سنی بزرگسال (R) ساخته شده‌اند را شکسته است.

مورفی درباره فیلمنامه «اوپنهایمر» می‌گوید: «واقعاً یکی از بهترین آثاری بود که به عمرم خوانده بودم – در جاه‌طلبی و مقیاسش تحسین‌برانگیز است، اما علاوه بر آن از این جهت که [نولان] چقدر روشن سرگذشت اوپنهایمر را روایت می‌کند. او فیلمنامه را به صورت اول شخص نوشته که من هرگز ندیده بودم و به همین دلیل خواندنش تجربه تازه‌ای برای من بود…»

این بازیگر ایرلندی یکی از اولین ستارگانی بود که در حمایت از اعتصاب اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) مراسم افتتاحیه «اوپنهایمر» را ترک کرد. او در یک جلسه پرسش و پاسخ در مراسم اکران ویژه «اوپنهایمر» به شوخی توضیح می‌دهد که در حین اعتصاب چه می‌کرده است: «در خانه نشسته بودم… پنیر می‌خوردم.»

منبع: سی نما
کد مطلب: ۳۷۱۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت