اتهام آزار جنسی ژرار دوپاردیو رد شد

اتهام آزار جنسی «الن داراس» علیه ژرار دوپاردیو رد شد.

اتهام آزار جنسی ژرار دوپاردیو رد شد

تهام آزار جنسی «الن داراس» علیه «ژرار دوپاردیو» بر اساس قانون مرور زمان توسط مقامات فرانسوی رد شد. داراس مدعی شده بود که دوپاردیو در زمان فیلمبرداری فیلم کمدی «دیسکو» به او آزار جنسی رسانده است. این اتهام اولین بار در یک برنامه تلویزیونی در شبکه فرانس ۲ افشا شد.

 

helene darras depardieu 300x169 1

داراس در مصاحبه با تلویزیون فرانس ۲ به یاد آورده بود که وقتی ۲۶ ساله بوده قربانی آزار جنسی دوپاردیو شده است. او در این فیلم به کارگردانی «فابین اونتنینت» نقش کوتاهی بازی می‌کند و دوپاردیو بازیگر یکی از نقش‌های مکمل است.

مدعی درباره دوپاردیو گفته بود: «او غیرقابل‌تصور بود. به شکلی به من نگاه می‌کرد که گویی یک تکه گوشت هستم. لباس خیلی تنگی [برای بازی در فیلم] پوشیده بودم. به من نزدیک شد و دستش را روی پشت من گذاشت.»

داراس می‌گوید از ترس طرد شدن در سینما و تلویزیون در آن زمان سکوت کرده است: «بازیگر سیاهی‌لشکر بودم. حتی هنوز تحصیلاتم را تمام نکرده بودم. می‌خواستم بازیگر شوم اما دوست نداشتم در ۲۶ سالگی در فهرست سیاه قرار بگیرم.»

داراس یکی از چندین شاکی دوپاردیو است که از حمایت «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه و بیش از ۵۰ شخصیت سینمایی این کشور برخوردار است. سال گذشته «مدیاپارت» گزارش داد که ۱۳ زن این بازیگر را به آزار جنسی متهم کرده‌اند. دوپاردیو در ماه اکتبر با انتشار نامه‌ای سرگشاده این اتهامات را تکذیب کرد.

منبع: سینما اعتماد
کد مطلب: ۳۷۳۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت