تازه ترین فعالیت خانم بازیگر، بازی در فیلم «موش‌ها»

نیکول کیدمن به فیلم Mice جاستین کورزل پیوست.

تازه ترین فعالیت خانم بازیگر، بازی در فیلم «موش‌ها»

«نیکول کیدمن» در فیلم «موش‌ها» (Mice) به کارگردانی «جاستین کورزل» مقابل دوربین می‌رود. کمپانی‌های «بلاسم فیلمز» و «مید آپ استوریز» که سریال‌های «نه غریبه کامل» (Nine Perfect Strangers) و «درماندگی» (The Undoing) کیدمن را ساخته‌اند در تولید این فیلم مشارکت خواهند کرد.

«موش‌ها» اقتباسی است از اولین رمان «گوردن ریس» با فیلمنامه‌ای نوشته «شان گرنت» که در فیلم «نیترام» (Nitram) در سال ۲۰۲۱ با کورزل همکاری کرده است.

داستان فیلم درباره زنی به نام شلی و مادرش است که مرز میان حق و ناحق در مواجه با زورگویی، خشونت و ترس برای آن‌ها از محو می‌شود. رمان ریس در سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

کیدمن ۵۶ ساله به تازگی در «آکوامن ۲» (Aquaman and the Lost Kingdom) دی‌سی دیده شده و فیلم «رابطه خانوادگی»‌ (A Family Affair) را در مرحله پس از تولید دارد. سریال «تبعیدیان» (Expats) او ۲۶ ژانویه از پرایم ویدیو پخش خواهد شد. «زوج بی‌نقص» (The Perfect Couple) به کارگردانی «سوزان بیر» دیگر سریال کیدمن است که به زودی از نتفلیکس پخش می‌شود.

کورزل استرالیایی پس از «نیترام» فیلم «نظم»‌ (The Order) با بازی «جود لا»، «نیکلاس هولت» و «تای شریدان» را کارگردانی کرده که در مرحله پس از تولید قرار دارد.
منبع: سی نما
کد مطلب: ۳۷۳۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت