برادران کوئن، یک فیلم «بسیار خونین» در ژانر وحشت خواهند ساخت

کارگردانان «جایی برای پیرمردها نیست» فیلم جدیدی در ژانر وحشت می‌سازند.

برادران کوئن، یک فیلم «بسیار خونین» در ژانر وحشت خواهند ساخت

«ایتان کوئن» در جشنواره فیلم ترومسو نروژ تأیید کرده است که پس از فیلم انفرادی «عروسک‌های فراری» (Drive Away Dolls) همکاری دیگری با به‌گزارش سی نما ، برادرش «جوئل کوئن» خواهد داشت تا یک فیلم «بسیار خونین» در ژانر وحشت بسازد. این دو فیلمساز آخرین بار در «تصنیف باستر اسکراگز» (The Ballad of Buster Scruggs) که در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر در مقام کارگردان همکاری کرده بودند.

در این مسترکلاس «ایتان کوئن» می‌گوید به همراه برادرش فیلمنامه جدیدی نوشته‌اند و به زودی آن را می‌سازند: «یک فیلم هارر محض است، و بسیار خونین می‌شود. اگر از نمونه خون خوشتان می‌آید، فکر می‌کنم از این فیلم لذت خواهید برد.»

«تریشا کوک» همسر تدوین‌گر «ایتان کوئن» اضافه می‌کند که فیلم «به شکل وحشتناکی مضحک» است. با این حال این احتمال وجود دارد که «جوئل کوئن» پیش از همکاری دوباره با برادرش فیلم انفرادی دیگری بسازد.

کوئن‌ها تا امروز فیلم‌های ماندگاری چون «فارگو» (Fargo)، «بزرگ کردن آریزونا» (Raising Arizona)، «لبوفسکی بزرگ» (The Big Lebowski)، «تقاطع میلر» (Miller’s Crossing) و «جایی برای پیرمردها نیست» (No Country For Old Men) را با یکدیگر کارگردانی کرده‌اند.

فیلم «عروسک‌های فراری» به کارگردانی «ایتان کوئن» در ماه فوریه اکران خواهد شد.
منبع: سینما اعتماد
کد مطلب: ۳۷۳۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت