عذرخواهی وزیر ارشاد از الناز شاکردوست

وزیر ارشاد درباره حواشی فیلم "بی بدن" و راه ندادن هنرمندان به جشنواره توضیحاتی ارائه داد.

عذرخواهی وزیر ارشاد از الناز شاکردوست

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه مراسم اعطای قلم مقدس در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره حواشی فیلم “بی بدن” و راه ندادن هنرمندان به جشنواره ( اشاره غیر مستقیم به اعتراض الناز شاکردوست ) ضمن عذر خواهی از بروز این حواشی در توضیحاتی گفت: اگر برای هر کسی این اتفاق افتاده من از اینجا عذرخواهی می کنم. بلافاصله به همکاران گفتم که اگر خدای نکرده ناهماهنگی هایی شده جبران کنند. این حواشی به دلیل ناهماهنگی هایی بوده که حل شده و تکرار نخواهد شد.

 
وی در پاسخ به اینکه فیلم “بی بدن” عنوان می شود به دلیل نداشتن کیفیت لازم از بخش سودای سیمرغ حذف شده است؟ توضیح داد: آن روزی که این فیلم در مرحله انتخاب بوده دوستان ما بیش از ۴۰ دقیقه از فیلم را ندیدند و نتوانسته بودند جمع بندی کنند. البته فیلم، فیلم خوبی بود و باید از عوامل و بازیگران تشکر کرد و الان هم امیدواریم مورد توجه  مخاطبان قرار بگیرد.
 

وزیر ارشاد درباره حضور هنرمندانی که نتوانستند در نشست خبری “بی بدن” حضور یابند در پاسخ به اینکه آیا در اختتامیه حضور خواهند داشت؟ توضیح داد: دعوت صورت خواهد گرفت اما به هر حال بعضی می آیند بعضی هم ممکن است نیایند. ما جشنواره را متعلق به همه هنرمندان می دانیم، جشنواره مال هنرمندان است و خودشان صاحب جشنواره هستند و میزبان هستند. ان شالله هنرمندان فرصت داشته باشند حضور پیدا کنند و سالن به اندازه همه هنرمندان جای دارد.

منبع: سینما اعتماد
کد مطلب: ۳۷۳۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت