ممنون که هنوز سعید پیردوست را می‌شناسید!

سعید پیردوست گفت: الحمدلله خدا را شکر خوبم و نسبت به چند ماه قبل بهترم. مشکل اصلی قلبم رفع شده است اما همچنان تحت نظر هستم و در منزل استراحت می‌کنم.

ممنون که هنوز سعید پیردوست را می‌شناسید!

سعید پیردوست بازگیر پیشکسوت ایرانی گفت: من توقعی از کسی ندارم و برای همه آرزوی سلامتی می‌کنم. برای همه دوستانم و مردم عزیز کشورم خیر می‌خواهم. ان‌شاءالله که خداوند خودش شامل حال همه باشد. دوست دارم حالم بهتر شود و کار کنم چون من هم مردم کشورم را دوست دارم اما فعلاً شرایطش را ندارم و نمی‌توانم کار کنم چون پزشکم اجازه کار نداده است.

 
 

ممنون که هنوز سعید پیردوست را می‌شناسید!

 

سعید پیردوست، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که مدتی است در بستر بیماری به سر می‌برد و طی چند ماه گذشته به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری بود در گفت‌وگویی با ایسنا درباره آخرین وضعیت سلامتی‌اش می‌گوید: الحمدلله خدا را شکر خوبم و نسبت به چند ماه قبل بهترم. مشکل اصلی قلبم رفع شده است اما همچنان تحت نظر هستم و در منزل استراحت می‌کنم.

او خاطرنشان می‌کند: یک دنیا ممنونم که همچنان احوال‌پُرسم هستید. ممنونم که هنوز سعید پیردوست را می‌شناسید. راستش این مدت هیچکس احوالپرس من نبوده، حداقل در این مدت که بیمار بودم هیچکس حالی از من نپرسیده و فقط شماها هستید که به یاد من هستید.
 

پیردوست در عین حال تاکید می‌کند: من توقعی از کسی ندارم و برای همه آرزوی سلامتی می‌کنم. برای همه دوستانم و مردم عزیز کشورم خیر می‌خواهم. ان‌شاءالله که خداوند خودش شامل حال همه باشد. دوست دارم حالم بهتر شود و کار کنم چون من هم مردم کشورم را دوست دارم اما فعلاً شرایطش را ندارم و نمی‌توانم کار کنم چون پزشکم اجازه کار نداده است.

سعید پیردوست صحبتش را پایان می‌دهد و می‌گوید: بالاخره بعد از ۵۵ سال کار کردن آخرش همین می‌شود که حالی از آدم نمی‌پرسند ولی عیبی ندارد. من برای همه آرزوی سلامتی و روزهای خوب دارم. از طرف من سلام مرا به مردم عزیزم و همه دوستانم برسانید و بگویید دوستشان دارم.

سعید پیردوست متولد ۱۶ دی ماه سال ۱۳۱۹ از بازیگران پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان است. آخرین حضور پیردوست در تلویزیون مربوط به سریال طنز «چشم بندی» به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۱۴۰۱ بود. سعید پیردوست در سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری هم ایفای نقش کرده که هنوز از تلویزیون پخش نشده است.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۷۳۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت