صحبتهای متفاوت آزیتا حاجیان درباره جدایی از محمدرضا شریفی نیا: ۲۰ سال زندگی خیلی خوبی داشتیم

آزیتا حاجیان برای اولین بار درباره جدایی از محمدرضا شریفی نیا صحبت کرد و گفت که "طلاق یک زمانی برا ما تابو وحشتناکی بود... ۲۰ سال با همسرم زندگی خیلی خوبی داشتیم اما جدا شدیم چون ..."

صحبتهای متفاوت آزیتا حاجیان درباره جدایی از محمدرضا شریفی نیا: ۲۰ سال زندگی خیلی خوبی داشتیم

آزیتا حاجیان بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون در گفتگو با برنامه مدیا، ویژه برنامه جشنواره فیلم فجر، درباره حضورش در جشنواره گفت: چه وقت پیش می‌آید آدم این افتخار را داشته باشد نقش مادرِ گوهری مثل پروین اعتصامی را بازی کند. خدا را شکر که برای من پیش آمد ولی حیف که خیلی زود مُرد.

وی افزود: قبل از اینکه فیلم شروع شود من به آقای شریفیان و آقای ورزیمی‌گفتم که می‌شود پروین را در آخر فیلم نکشیم؟ و داستان را در فیلم تغییر دهیم؟

این بازیگر ادامه داد: خیلی غمگینانه بود و خیلی صحنه‌های فیلم مخصوصا صحنه‌های مریضی و مرگش برای من خیلی سخت بود.

اما بخشی از این گفتگو به زندگی خصوصی این بازیگر اختصاص داشت. موضوع طلاق او از محمدرضا شریفی‌نیا که او نیز بازیگر برجسته‌ای است، موضوع سوال مجری برنامه بود.

آزیتا حاجیان در واکنش، گفت: برای چی باید سانسور کنیم در تمام دنیا همه ازدواج می‌کنند، زندگی می‌کنند، شاید جدا بشوند شاید هم جدا نشوند. ما ۲۰ سال زندگی خیلی خوبی باهم داشتیم.

وی افزود: آقای شریفی‌نیا بسیار دوست خوبی برای من بودند الان هم هستند، بسیار آدم باهوش و باسوادی هستند و مهمتر از هر چیزی پدر بچه ‌های من هستند. ما یک رابطه اجتماعی و هنری خیلی خوب باهم داریم و دو بچه خیلی خوب داریم که هم به پدر نیاز دارند و هم مادر و هم به ارتباط پدر و مادر باهم نیاز دارند برای چی باید این را دریغ کنیم. 

این بازیگر خاطرنشان کرد: نه ایشان آدم بدی هستند نه من آدم بدی هستم، ۲۰ سال باهم زندگی کردیم بعد تصمیم گرفتیم هرکدام مستقل زندگی کنیم. انسانیم؛ دو تا آدم با هم آشنا می‌شوند جذب هم می‌شوند و اشتراکاتی دارند که باعث می‌شود ۲۰ سال باهم زندگی خوب داشته باشند و دو تا بچه داشته باشند و یک جایی به این می‌رسند که اگر مستقل و جدا از هم‌زندگی کنند درک بهتری از جهات هستی خواهند داشت.

او اظهار کرد: طلاق یک زمان خیلی تابو وحشتناکی بود در شرایط اجتماعی اقتصادی سیاسی امروز کاملا تغییر کرده است. بچه‌‌ها در زندگی پدر و مادر قطعا صدمه می‌خورند اما اگر در زندگی‌ای باشند که پدر و مادر آن ارتباط خوب را باهم نداشته باشند بیشتر صدمه می‌خورند.

آزیتا حاجیان سپس به حضورش در جشنواره و شخصیت پروین اعتصامی بازگشت و گفت: دیوان پروین اعتصامی را بخوانید خیلی برای شرایط امروز شما که می‌دانم عصبانی هستید و در ذهن‌تان خیلی مسائل بالا و پایین می شود و تحلیل می‌کنید و به نتیجه نمی‌رسید بخوانید. پروین واقعا یک آدم هوشمند است جدای از شاعر بودنش. می دانم که چقدر فروغ دوست دارید و خواندید پروین هم بخوانید بدون اینکه آنها را باهم قیاس کنید.

فیلم کامل گفتگو را در ادامه ببینید:

منبع: خبر فوری
کد مطلب: ۳۷۳۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت