صحبتهای صریح «معصومه بافنده» بازیگر فیلم سینمایی «دست ناپیدا»:

خط قرمزها نمی‌گذارد پُرکار شوم/ کسی در سینما به نجابت بازیگران لطمه نمی‌زند / نقش‌های درگیر اختلالات روانی را بهتر بازی می‌کنم/ ویدئو

بازیگر فیلم سینمایی «دست ناپیدا» در حاشیه جشنواره فیلم فجر امسال، به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت.

خط قرمزها نمی‌گذارد پُرکار شوم/ کسی در سینما به نجابت بازیگران لطمه نمی‌زند / نقش‌های درگیر اختلالات روانی را بهتر بازی می‌کنم/ ویدئو

معصومه بافنده که با فیلم سینمایی دست های ناپیدا در این جشنواره حضور یافته بود، گفت: بازی در نقش خبرنگار برایم سخت و چالش برانگیز نبود، چون قبلا چنین تجربه ای در فیلم "زخم"، برایم رقم خورده بود.

او ادامه داد: بنده برای فعالیت های کاری خود، یک چارچوبی را در نظر دارم که خارج از آن به هیچ وجه حاضر به انجام کاری نیستم و همین امر سبب شده پیشنهادات کاری برایم کمتر باشد. در واقع بدلیل قبول نکردن یکسری پیشنهادات خارج از محدوده خود نتوانستم گاهی حضور در کاری را بپذیرم.

وی افزود: یکی از بستگان از من پرسیدند که دخترشان به بازیگری علاقه دارند اما پدرشان مخالفند چون می گویند همه بازیگران زن مشکل دارند! بنده جواب دادم با این حرفشان ابتدا به بنده و سپس به دیگر بازیگران بی احترامی کرده اند ؛ در واقع اگر دخترتان سالم باشد و بخواهد سلامت و نجابت خودش را حفظ کند، هیچ کسی نمی تواند به او لطمه ای وارد کند.

وی در توضیح تجربیات سینمایی خود گفت: نقشم در فیلم سینمایی خانه پدری را دوست داشتم و درعین حال به آن امیدوار بودم و حتی برخی عوامل کار معتقد بودند بعد از آن تجربه های خوبی برایم در عرصه بازیگری رقم خواهد خورد اما به‌دلیل اکران نشدن و قرار نگرفتن در بخش مسابقه‌ جشنواره ای که کار در آن حضور داشت هیچ کدام از آن اتفاقاتی که انتظار داشتم جریان نیافت.

 

منبع: خبر فوری
کد مطلب: ۳۷۳۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت