اولین نمایش فیلم کلینت ایستوود در کن

کمپانی برادران وارنر و ایستوود امیدوار هستند که «قاضی شماره 2» در جشنواره کن نمایش داده بشود.

اولین نمایش فیلم کلینت ایستوود در کن

«قاضی شماره 2/‘Juror #2’» جدیدترین ساخته کلینت ایستوود  برای نمایش در جشنواره کن آماده می‌شود.

یکی از  تولیداتی که بیشترین ضربه را از اعتصاب اتحادیه بازیگران خورد، فیلم آخر کلینت ایستوود 93 ساله بود که احتمالا واپسین فیلمی است که او کارگردانی کرده. فیلمبرداری «قاضی شماره 2» پس از اعتصاب از سر گرفته شد. یکماه بعد، نوامبر، ایستوود با خنده و ریش بلند سرصحنه  فیلمبرداری شکار عکاسان شد و فیلمبرداری هم به پایان رسید.

ایستوود در کارگردانی خیلی فرز  است و تعجبی ندارد که دوران فنی «قاضی شماره 2» بزودی پایان پیدا کند.  برنامه‌ریزی شده بود که پاییز 2024 فیلم اکران شود و ابدا نمایش «قاضی شماره 2» در کن مطرح نبود. اما به نظر می‌آید که کمپانی برادران وارنر و  ایستوود امیدوار هستند که «قاضی شماره 2» در جشنواره کن نمایش داده بشود. که خبر مهمی است. چه بهتر از نمایش آخرین فیلم یک بازیگر و کارگردان محبوب و قدیمی در جشنواره کن و فرانسه. در کشوری که منتقدانش همیشه با ایستوود و کارهایش مهربان بودند.

آخرین فیلمی که از کلینت ایستوود در جشنواره کن به نمایش درآمد، «بچه جایگزین/“Changeling محصول سال 2008 بود. یک سال بعد ایستوود نخل طلایی افتخاری دریافت کرد. تونی کولت، نیکلاس هولت، کیفر ساترلند و زوئی دویچ بازیگران «قاضی شماره 2» هستند.

منبع: دنیای تصویر
کد مطلب: ۳۷۳۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت