واکنش تند بیلی بالدوین به ادعای شارون استون درباره رابطه جنسی اجباری اش با او

بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال از همبازی شدن شارون استون و بیلی بالدوین – برادر الک و استفن بالدوین – در فیلم «آسمان خراش» (Sliver)، حالا این روزها خاطرات ناخوشایندی درباره ی ساخت این فیلم برای این دو بازیگر زنده شده است، فیلمی که حاوی صحنه هایی جنسی میان نقش های آن ها است.

واکنش تند بیلی بالدوین به ادعای شارون استون درباره رابطه جنسی اجباری اش با او

​شارون استون ۶۶ ساله در مصاحبه ی تازه ای ادعا کرده رئیس سابق شرکت فیلمسازی مشهور «پارامونت پیکچرز»، رابرت ایوانز، که تهیه کننده ی فیلم «آسمان خراش» بود در زمان ساخت این فیلم او را مجبور به برقراری رابطه جنسی با همبازی اش، بیلی بالدوین کرد تا بالدوین بتواند بازی بهتری از خود در فیلم ارائه دهد. ایوانز در سال ۲۰۱۹ درگذشت.

 

استون این ماجرا را پیش تر در کتاب خاطرات خود که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، مطرح کرده بود، اما در آنجا نامی از اشخاص دخیل در آن نبرده بود. با این حال، او در مصاحبه ی تازه ی خود جزئیات این ماجرا را بیان کرد.

استون در اینباره گفت: «ایوانز عینک آفتابی زده دور دفترش راه می رفت و می گفت که خودش با اوا گاردنر رابطه جنسی داشته و من هم باید با بیلی بالدوین رابطه جنسی داشته باشم تا بیلی بتواند بهتر بازی کند. ایوانز می گفت اگر من با بیلی رابطه جنسی داشته باشم آن وقت جلوی دوربین بین ما شیمی شکل می گیرد و فیلم نجات پیدا می کند. طوری رفتار می کرد که انگار مشکل اصلی من بودم چون خیلی امل بودم، نه مثل یک بازیگر واقعی که حاضر به داشتن رابطه جنسی با همبازی اش باشد و مشکل را حل کند؛ مشکل اصلی من بودم که آدم سنتی ای بودم.»

استون در ادامه گفت که با آنکه در فیلم «غریزه اصلی» (Basic Instinct) هم صحنه های جنسی ای میان نقش های او و مایکل داگلاس وجود داشت، اما او چنین مشکلی با داگلاس نداشت. استون یک سال پیش از فیلم «آسمان خراش» در فیلم «غریزه اصلی» بازی کرده بود.

استون در اینباره گفت: «من مجبور نشدم با مایکل داگلاس رابطه جنسی داشته باشم. مایکل خودش می دانست که چطور بازی کند و دیالوگ بگوید. بعد یک دفعه در این موقعیت قرار گرفتم که باید حتماً با همبازی ام رابطه جنسی داشته باشم.»

این اظهارات استون واکنش منفی بیلی بالدوین را به دنبال داشت. بالدوین ۶۱ ساله در توییت هایی درباره ی تجربه ی همکاری اش با استون در فیلم «آسمان خراش» ادعا کرد که در زمان ساخت این فیلم از ایوانز عاجزانه درخواست کرده بود که صحنه های جنسی نقش هایشان را طوری طراحی کنند که مجبور به بوسیدن استون نباشد.

بالدوین در اینباره گفت: «نمی دانم چرا شارون استون بعد از این همه سال هنوز درباره ی من حرف می زند. یعنی هنوز به من علاقه دارد یا بعد از این همه سال هنوز از این ناراحت است که دست رد به سینه اش زدم؟»

او در ادامه گفت: «چیزهای بد زیادی درباره ی او برای گفتن دارم که می تواند حالش را حسابی خراب کند ولی سکوت کرده ام. ماجرای ملاقات من با رابرت ایوانز که به او التماس کردم اجازه دهد صحنه ی جنسی پایانی فیلم را طوری طراحی کنند که مجبور به بوسیدن شارون نشوم فراموش نشدنی است. دارم به این فکر می کنم که لازم است یک کتاب از چیزهای ناخوشایند، عجیب و غیر حرفه ای خیلی خیلی زیادی که درباره ی شارون می دانم بنویسم یا نه. حتماً چیز جالبی می شود.»

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۷۴۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت