کوین کاستنر با «افق» به جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌رود

فیلم حماسی وسترن «افق» کوین کاستنر نخستین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴ دیده می‌شود.

کوین کاستنر با «افق» به جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌رود

نخستین فیلم از حماسه غربی کوین کاستنر با عنوان «افق، حماسه آمریکایی» قرار است در بخش خارج از مسابقه جشنواره کن امسال به نمایش درآید.

کاستنر کارگردانی این پروژه ۴ قسمتی را برعهده داشت و در آن در کنار سینا میلر، سام ورتینگتون و جنا مالون ایفای نقش کرد. بازیگر «یلواستون» و «با گرگ‌ها می‌رقصد» برای نمایش فیلم ۱۹ می در کن حضور می‌یابد.

«افق» در ۲ قسمت در سینماها اکران خواهد شد که قسمت اول آن ۲۸ ژوئن و قسمت دوم ۱۶ آگوست راهی سینماها می‌شود.

کاستنر در بیانیه‌ای گفت: می‌خواهم از جشنواره کن به خاطر گنجاندن فیلم من «افق، یک حماسه آمریکایی» تشکر کنم. ۲۰ سال از زمانی که از حضور در کروست لذت برده‌ام، می‌گذرد. من منتظر زمان مناسب برای بازگشت بودم و با افتخار می‌گویم این زمان فرا رسیده است. «افق، یک حماسه آمریکایی» داستانی است که ۳۵ سال پیش آغاز شد و من نمی‌توانم جایی بهتر از کن پیدا کنم تا نتیجه چنین ماجراجویی شگفت‌انگیزی را به جهانیان نشان دهم. فرانسوی‌ها همیشه از سینما حمایت کرده‌اند و باوری عمیق به فیلم‌سازی داشته‌اند. همانطور که من باوری عمیق به فیلمم دارم.

بیانیه مطبوعاتی جشنواره کن از «افق، یک حماسه آمریکایی» به عنوان یادمانی درباره هزینه ساخت و توسعه آمریکا از نظر جنگ و خشونت یاد کرد.

به جز پروژه کاستنر، تاکنون حضور «فیوریوسا: افسانه مد مکس» ساخته جورج میلر و فیلم افتتاحیه «دومین پرده» به کارگردانی کوئنتین دوپیو با بازی لئا سیدو ونسان لیندون در جشنواره فیلم کن به صورت رسمی اعلام شده است.

فهرست کامل منتخبان کن ۲۰۲۴ پنجشنبه اعلام خواهد شد. از دیگر فیلم‌هایی که شایعه شده برای اولین بار در جشنواره کن دیده می شوند «مگالوپولیس» فرانسیس فورد کاپولا و «انواع مهربانی» یورگوس لانتیموس با بازی اما استون هستند.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۷۴۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت