حضور همزمان «کیک محبوب من»در سه جشنواره جهانی

فیلم کیک محبوب من در جشنواره‌های فرانکفورت، استانبول و ویلینیوس نمایش داده می‌شود.

حضور همزمان «کیک محبوب من»در سه جشنواره جهانی

فیلم سینمایی “کیک محبوب من” به نویسندگی و کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم  بعد از حضوری موفق در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم برلین و استقبال منتقدین و مخاطبان از این فیلم و کسب جایزه فیپرشی(فدراسیون بین‌المللی منتقدان) برای بهترین فیلم بخش مسابقه، اکنون در سه جشنواره جهانی دیگر به روی پرده خواهد رفت.

این فیلم که غلامرضا موسوی تهیه کنندگی آن را به عهده دارد به زودی  در  چهل و سومین جشنواره استانبول  (۱۷ تا ۲۸ آوریل- ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت)  و هفدهمین جشنواره فیلم لیختر فرانکفورت( ۱۶ تا ۲۱ آوریل-۲۸ فروردین تا ۲ اردیبهشت) نمایش داده خواهد شد و هفته گذشته در  بیست و نهمین جشنواره ویلنیوس لیتوانی(۱۴ تا ۲۷ مارس- ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین) به روی پرده رفت. 

فیلم در هر سه این جشنواره‌ها در بخش مرور برترین آثار سینمایی سال که در جشنواره‌های برتر جهان(کن، برلین و ونیز) درخشیده‌اند نمایش داده خواهد شد. 

فیلم “کیک محبوب من” در جشنواره برلین علاوه بر جایزه فیپرشی، برنده جایزه بهترین فیلم هیئت داوران اکومنیکال (کلیسای جهانی) نیز شده بود. 

بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم همچنان به دلیل ساخت این فیلم ممنوع‌الخروج هستند و نمی‌توانند در جشنواره‌های جهانی فیلم را همراهی کنند. 

لیلی فرهادپور و اسماعیل محرابی بازیگران نقش‌های اصلی “کیک محبوب من” هستند.

منبع: سینما اعتماد
کد مطلب: ۳۷۴۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت