توضیحات حمید امجد؛ چرا عکس جدید بهرام بیضایی جنجالی شد؟

برای خبرسازان بی‌مسئولیت متأسفم

حمید امجد از دوستان نزدیک استاد بهرام بیضایی در متنی امیدبخش درباره آخرین وضعیت سلامتی این سینماگر مشهور ایرانی توضیحاتی ارائه کرد.

برای خبرسازان بی‌مسئولیت متأسفم

حمید امجد نوشت: در دو سه روز اخیر عکسی از آقای بیضایی منتشر شده و پیرامون آن فضایی شکل گرفته که دست کم نتیجه‌ی فعلی‌اش بیش از هر چیز بوی شلوغ بازی ژورنالیستی و خبرسازی جعلی می‌دهد.

 

کسانی هول‌زده در فضای مجازی گفته‌اند به زودی اخبار موثق و دقیقی درباره‌ی کسالت استاد خواهند داد و بعد هم تأیید اخبارشان را از اشخاصی نامطلع و خودکارشناس پندار (که انگار دائم منتظر اخبار ناگوارند تا از آن اخبار بهانه‌ای برای مطرح کردن خود بسازند) گرفته‌اند و در گسترده‌ترین سطح (که از سرمنشأ‌های بی‌مسئولیت شروع می‌شود و به فرهنگ دوستان ساده و معصوم و بی‌خبر می‌رسد) پخش کرده‌اند.

برای خبرسازان بی‌مسئولیت متأسفم و به علاقه‌مندان حقیقت با خوشحالی اعلام می‌کنم موضوع کسالت استاد اصلاً موضوع تازه‌ای نیست و «خبر» داغ این دو سه روز در واقع کهنه است. دوره‌ی چند ساله‌ی کسالت و درمان ایشان به لطف روحیه‌ی نیرومند استاد و مراقبتِ فوق‌العاده‌ی همسر و نزدیکان‌شان خوشبختانه پشت سر گذاشته شده و ایشان در حال حاضر با آمادگی و روحیه‌ای بهتر از قبل تمرین‌های نمایش خود را از سر گرفته‌اند به جای دست به دست کردن اخبار نادرست می‌شود منتظر تماشای اجرای نمایش تازه‌ی استاد بود. "

منبع: برترین ها
کد مطلب: ۳۷۴۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت