علاقه مگان مارکل به کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا

سرنا_همسر نوه ملکه انگلیس "مگان مارکل" در مصاحبه‌ای از تمایلش برای ورود به عرصه سیاست و کاندیدا شدن برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.

علاقه مگان مارکل به کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا

مگان مارکل، همسر هری، نوه ملکه انگلیس در میان دموکرات‌های ارشد به منظور راه اندازی یک کمپین و تلاش برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده شبکه سازی می‌کند.

روزنامه دیلی میل از قول منابع آگاه نوشت:‌ مارکل در حال بررسی کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است وقتی که جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکا ۸۲ ساله می‌شود و به دنبال کاندیدا شدن برای دور دوم است.

شایعات درباره کاندید شدن احتمالی مارکل برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خیلی زود پس از مصاحبه وی و همسرش با اپرا وینفری مطرح شد؛ مارکل در این مصاحبه خانواده سلطنتی انگلیس را به اظهارات نژادپرستانه متهم کرد.

این نخستین بار نیست که تمایلات سیاسی مارکل مطرح می‌شود، سال گذشته میلادی نیز گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه وی شهروندی آمریکایی خود را به خاطر اینکه می‌خواهد مسیر سیاست در این کشور را بپیماید، کنار نمی‌گذارد.

همچنین گفته شده که در پی مناقشاتی که مارکل و همسرش درباره القاب و عناوین سلطنتی داشتند، مارکل به صورت جدی مساله کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را بررسی می‌کند.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، مارکل و هری در ویدئویی مردم آمریکا را به شرکت در انتخابات تشویق کردند.

منبع: ایسنا

کد مطلب: ۱۹۸۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت