افتتاح بیمارستان «مادر» در استان قم با مشارکت بانک صادرات ایران

بیمارستان تخصصی جراحی پردیسان شهر قم که با مشارکت بانک صادرات ایران ساخت، تجهیز و آماده بهره‌برداری شده بود، به صورت وب‌کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

افتتاح بیمارستان «مادر» در استان قم با مشارکت بانک صادرات ایران
در این مراسم، آیت‌ا... سیدهاشم حسینی بوشهری، امام جمعه استان قم و مدیر حوزه‌های علمیه کل کشور و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس، بهرام سرمست استاندار قم، مصطفی رحیمی شهواری معاون شعب و بانکداری جامع بانک صادرات ایران و هاشمی‌نژاد مدیر شعب بانک صادرات استان قم حضور داشتند.
بهرام سرمست استاندار قم در این جلسه ضمن تشکر ویژه از بانک صادرات ایران برای مشارکت در احداث این بیمارستان کاملاً تخصصی جراحی گفت: این بیمارستان ٢١٨ تختخوابی فوق تخصصی در ٥ طبقه، ٣٤ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ١٠هزار میلیارد ريال ساخته شده و دارای بخش‌های اورژانس، داروخانه، آزمایشگاه، اتاق عمل، زنان و زایمان، نوزادان، تصویربرداری و بخش‌های ویژه است.
بانک صادرات ایران به منظور ارائه خدمات جامع و کامل بانکی به بیماران، مراجعه‌کنندگان و کادر درمان این بیمارستان علاوه بر ایجاد یک باجه اختصاصی، استقرار ١٢ دستگاه خودپرداز و کیوسک‌بانک و همچنین دستگاه‌های پایانه فروش، با تعبیه سیستم نرم‌افرازی و حسابداری ویژه، بستر مناسب خدمات بانکی در این بیمارستان را فراهم کرده است.
بانک صادرات ایران همچنین به منظور حمایت از کادر درمان به ویژه در زمان شیوع بیماری کرونا، ارائه تسهیلات به این قشر زحمت‌کش را با جدیت دنبال می‌کند که تاکنون در قالب طرح «سپهر سلامت» موفق به پرداخت بیش از ٦٧ هزار فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر ٦٥ هزار میلیارد ریال به این عزیزان شده است.

منبع: روابط عمومی بانک صادرات

کد مطلب: ۲۱۵۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت