قدرتمند ترین پاسپورت ها متعلق به کدام کشور ها است؟

شاید برای شما پیش آمده باشد که بعد از چند سفر به گوشه و کنار دنیا و رفتن با تور های مسافرتی به کشور های اطراف مانند تور های دبی هفت شب یا خیلی از تور های دیگر به فکر اخذ پاسپورت های آن کشور ها بیوفتید.

قدرتمند ترین پاسپورت ها متعلق به کدام کشور ها است؟

ولی فکر آنکه چگونه بخواهید اقدام کنید شما را درگیر کرده باشد و یا این که کدام یک از پاسپورت ها اعتبار بیشتری نسبت به بقیه دارد. در این مطلب هدف ما آن این که شما را از میزان اعتبار و قدرتمندی این پاسپورت ها مطلع کنیم تا تصمیم بهتری بگیرید.

منظور از پاسپورت قدرتمند چیست؟

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که منظور از پاسپورت قدرتمند چه می باشد؛ همه ی کشور ها با توجه به روابط بین المللی که با کشور های دیگر دارند توانایی اخذ ویزا دارند و هر چقدر که این روابط گسترده تر و پابرجا تر باشد، این کشور توانایی اخذ ویزا های بیشتری را دارد.

در ادامه قدرتمند ترین ویزا ها را به شما معرفی می کنیم.

پاسپورت آلمان

پاسپورت آلمان یکی از معروف ترین و در عین حال قدرتمند ترین پاسپورت های دنیا می باشد که افراد زیادی خواهان آن هستند و دلیل این مهاجرت ها و سفر ها محاسن بسیار این کشور است. این کشور همانطور که مطلع هستید به نوعی قلب اقتصادی اروپا محسوب می شود. از طرفی بازار اجتماعی و صنعتی این کشور به حدی متناسب با بالاترین استاندارد ها است که افراد زیادی علاقه به اخذ پاسپورت این کشور می کند.

Screenshot_2021-09-21-21-20-18_1

یکی دیگر از دلایلی که خیلی از افراد علاقه زیادی به گرفتن پاسپورت آلمان دارند گرفتن تابعیت این کشور است. حالا دلیل مهم بودن تابعیت این است که وقتی شخصی  تابع کشوری می شود رابطه ای حقوقی، سیاسی، معنوی برقرار می شود. بنابراین برای خیلی از افراد این یکی از حسنات این کشورمحسوب می شود.

و این موضوع نباید فراموش شود که چون تابعیت بر دو اصل خاک و خون می باشد پس اگر شما فرزند خود را در المان به دنیا آورید و از طرفی یکی از والدین المانی باشد؛  پاسپورت المانی بگیرد به شما به فرزند شما تعلق می گیرد.

پاسپورت اسپانیا

پاسپورت اسپانیا نیز مانند پاسپورت المان و دیگر کشورهای اروپایی که از جایگاه مناسبی برخورددار هستند؛ یکی از بهترین پاسپورت ها را با بهنرین اعتبار دارد.  یکی ار چیز هایی که حتما باید به آن اشاره شود ابن است که اسپانیا یک سری محاسن دارد مانند اینکه عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می باشد پس در نتیجه پاسپورت و حتی اقامت آن از ارزش بسیاری برخورددار است.

راه های بسیاری برای اخذ پاسپورت اسپانیا است مانند پنج سال زندگی در اسپانیا می توان درخواست اقامت دائم این کشور را کرد و یا برای پاسپورت این کشور می توان با ده سال اقامت و یا ازدواج و غیره پاسپورت این کشور را اخذ کرد. یکی دیگر از شرایط این که شما پاسپورت اسپانیا را بگیرید این است که شهروند خوبی باشید و همنطور که در فعالیت های ملی هم نقش داشته باشید.

پاسپورت سوئیس

پاسورت سوئیس خواهان بسیاری دارد زیرا آرامش این کشور و نشان صلح بودن آن، آنقدر محبوبیت دارد که خیلی ها از راه های متفاوتی برای اخذ پاسپورت این کشور استفاده می کنند.

Screenshot_2021-09-21-21-20-23_1

گفته می شود که این پاسپورت اعتبار بسیاری دارد ولی این اعتبار به منظور این است که شما به چند کشور بدون ویزا می توانید سفر کنید؛ شما با این پاسپورت به 123 کشور بدون ویزا می توانید سفر کنید.

اگر هیچ رابطه خونی ای با شخص سوئیسی ای ندارید و یا اصلا جزء اتباع سوئیسی نیستید، برای اخذ پاسپورت این کشور باید ده سال در این کشور زندگی کنید تا بتوانید درخواست تابعیت بدهید.

شما می توانید از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد، پناهندگی، ازدواج و غیره پاسپورت این کشور را اخذ کنید.

پاسپورت ایرلند

پاسپورت ایرلند نیز یکی از بهترین پاسپورت هایی است که می توانید با آن به 120 کشور بدون ویزا سفر کنید.روش های اخذ این پاسپورت به صورت تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، کار ، تولد و پناهندگی می باشد و شما با پنج سال اقامت دائم می توانید اخذ پاسپورت این کشور را بکنید.

پاسپورت اتریش

مانند دیگر پاسپورت هایی که در متن معرفی کردیم، پاسپورت اتریش نیز بسیار معتبر است و شما با اخذ این پاسپورت می توانید به 125 کشور بدون نیاز به هیچ ویزایی سفر کنید. به جز انواع روش های گفته شده برای اخذ پاسپورت، شما می توانید اگر فرد هنرمند و سرشناسی هستید از این مورد استفاده کنید.

همچنین اگر قصد سفر به شهر فوق مدرن دبی را در برنامه های خود دارید، می توانید با انتخاب تور دبی 7 شب در سایت لحظه آخر، سفری تکرار نشدنی را تجربه کنید

 

 

کد مطلب: ۳۵۳۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت