پایان جشنواره‌ای که هنرمندان طنز را زیر یک چتر جمع کرد

اختتامیه اولین جشنواره طنز و رادیو با عنوان «زیر چتر لبخند» برگزار شد.

پایان جشنواره‌ای که هنرمندان طنز را زیر یک چتر جمع کرد

در این مراسم که دوشنبه نهم اسفند ماه در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا، محمد اوزی نویسنده و تهیه‌کننده رادیو، عباس محبی گوینده رادیو، علیرضا جاویدنیا گوینده و بازیگر رادیو و تلویزیون، محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران، علیرضا مقصودی مدیر رادیو جوان، صدیقه اعتماد سعید مدیر رادیو سلامت، سعید یوسف‌نیا مدیر سابق رادیو صبا، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما و شاهید مظفری قائم مقام معاون صدا حضور داشتند.

 

پایان جشنواره‌ای که هنرمندان طنز را زیر یک چتر جمع کرد

حمیدرضا افتخاری، مدیر رادیو صبا در این مراسم گفت: جشنواره «زیر چتر لبخند» هدف اساسی‌اش جمع کردن همه طنزپردازان کشور زیر چتر لبخند است‌. هدفمان این بود که چه برنامه‌سازان حرفه‌ای و چه آماتور را دور هم جمع کنیم. بر این اساس کارمان را از آذر ماه شروع کردیم و ۳۸۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید. بیش از ۲۰۰ اثر مردمی و بیش از ۱۰۰ اثر حرفه‌ای. امیدوار هستیم که دومین دوره این جشنواره را در سال آینده در دهه ولایت شروع کنیم و اختتامیه را در هفته وحدت داشته باشیم که فرصت مناسبی برای تولید آثار باشد. نیاز به کمک مخاطبان داریم که نظراتشان را با ما به اشتراک بگذارند و بگویند از شبکه چه می‌خواهند و همچنین حمایت‌های بالادستی که ان‌شاءالله کمک بکنند.

اختتامیه یک جشنواره طنز در صداوسیما

مریم جلالی ـ نویسنده و برنامه‌ساز رادیو و تلویزیون ـ که به عنوان نماینده داوران نهایی، در جشنواره زیر چتر لبخند شرکت داشت هم با بیان اینکه نیاز امروز ما به طنز و متفاوت دیدن، امری بدیهی است‌، بیانیه هیات داوران نخستین جشنواره طنز رادیو زیر چتر لبخند را قرائت کرد.

پس از قرائت بیانیه هیات داوران، برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره از جمله بهترین اجرای طنز و بهترین پادکست طنز، معرفی شدند.

سپس یک پرده‌خوان، با نمایش تصاویری از محمد اوزی ـ تهیه‌کننده و مجری رادیو ـ داستان زندگی و سابقه حضورش در رادیو را با متنی طنز و آهنگین، مرور کرد و در ادامه از این هنرمند باسابقه رادیو تقدیر شد.

اختتامیه یک جشنواره طنز در صداوسیما

برگزاری آیتم‌های طنز توسط هنرمندان رادیو، از دیگر بخش های اختتامیه جشنواره زیر چتر لبخند بود.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۷۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت