دفاع مستر تیستر از بیمه معده

حمید سپیدنام معروف به «مستر تیستر» درباره‌ی واکنش‌های منفی به ماجرای بیمه کردن معده‌اش با بیان اینکه «پاسخی به این مسائل ندارم»، می‌گوید: کاری نکردیم، یک معده بیمه شده.

دفاع مستر تیستر از بیمه معده

سپیدنام  می‌گوید: به انتقادات و واکنش‌های منفی به این موضوع پاسخی ندارم و کاری هم به آنها نداریم، در صداوسیما که ممنوع‌التصویر هستیم و دوستان هم کسی که به کشور خدمت می‌کند را می‌خواهند بکوبند. دلیل دیگری برای این واکنش‌ها نمی‌بینم.

وی در ادامه می‌گوید: الان بحث گردشگری غذا که اخیرا در وزارت گردشگری مطرح شده از کجا آمده است؟ سال‌هاست که کار ما گردشگری غذا است که معرفی غذای ایرانی به دنیاست. این کاری است که ما داریم انجام می‌دهیم. یک عده هم ممکن است خوششان نیاید یا بخواهند جوسازی کنند اما ما کاری به این جوسازی‌ها هم نداریم.

«مستر تیستر» گفت: دوستان وقتی می بینند یکی دارد موفق می‌شود می خواهند او را بکوبند. ما داریم کارمان را می‌کنیم خیلی هم موفق هستیم خدارا شکر، غذای ایرانی را به دنیا نشان دادیم و هر گردشگر خارجی می‌خواهد بیاید «مستر تیستر» را می‌بیند.

سپیدنام در پاسخ به این سوال که «آیا غذاهایی که تبلیغ می‌کند به همان میزان که مدعی است سالم هستند و ضرری ندارند؟» گفت: کمتر غذایی در صفحه‌ی اینستاگرام من می‌بینید که فست‌فود باشد. بیشتر غذاها غذای ایرانی هستند.

او در پاسخ به این سوال که «آیا بر اثر پرخوری دچار مشکلی نشده است؟» می‌گوید: از همه سالم‌تر هستیم، گردشگری غذا که ما مشغول انجام آن هستیم، به پر خوری ارتباطی ندارد. وقتی به جایی می‌رویم و آن ارتقا پیدا می‌کند و مشتری‌اش بیشتر می‌شود و… برای ما ارزشمند است حالا هر کسی هر چه می‌خواهد بگوید. ما خیلی کاری به این صحبت‌های منفی نداریم.

«مستر تیستر»  با اشاره به واکنش‌های منفی به ماجرای بیمه کردن معده‌اش گفت: ممنونم از شما که حداقل در این دورانی که همه دارند ما را می‌کوبند شما دنبال پاسخ ما هم بودید. کاری نکردیم، یک معده بیمه شده. واکنش‌ها به این موضوع جالب است؛ رسانه‌های خارجی که از نظر اینها رسانه‌های معاند محسوب می‌شوند حمله می‌کند و اینها هم در ادامه آن شروع به حمله کرده‌اند. اینکه پشت قضیه چه چیزی هست را من نمیدانم اما بعضی موقع‌ها شک می‌کنیم که دست‌شان در یک کاسه است و شاید مسائل سیاسی مطرح باشد.

سپیدنام در ادامه افزود: نگاه کنید که یک مسئله‌ی کوچک یک باره سر از شبکه‌ی «من و تو» در می‌آورد و از این طرف هم صداوسیمای خودمان و همه با هم شروع به کوبیدن می‌کنند در حالی که اتفاقی که افتاده طبیعی است و اگر خارج بود همه به‌به و چه‌چه می‌کردند اما به ما که می‌رسد این‌طور می‌گویند.

حمید سپیدنام در پایان گفت: این حمله‌ها در حالی است که ما داریم زحمت می‌کشیم و کارمان را در گردشگری غذا جلوتر می‌بریم. خدمتی که به غذای ایرانی کردیم را هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند. اینقدر در خارج من را می‌شناسند در ایران نمی‌شناسند. نکات منفی همیشه هست و ما کارمان را می کنیم، به هیچ کس هم کاری نداشتیم. کوچکترین واکنشی هم به این حملات نداشتیم. یک نفر هم ممکن است بخواهد بکوبد به دلیل حسادت و هزار دلیل دیگر که همیشه بوده و هست ولی کاری نداریم و به کسی جوابی نمی‌دهی. ما محکم رو به جلو حرکت می‌کنیم تا ان‌شاءلله که غذای ایرانی را جهانی‌تر کنیم.

منبع: انصاف نیوز
کد مطلب: ۳۵۸۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت