این هواپیما در خیابان‌های اهواز چه می‌کرد؟ | فیلم

مدیرکل فرودگاه های خوزستان‌ در خصوص ویدیوی منتشر شده از حرکت یک فروند هواپیمای مسافربری در خیابان‌های اهواز توضیحاتی ارایه کرد.

این هواپیما در خیابان‌های اهواز چه می‌کرد؟ | فیلم

سیدمهدی رزاز در خصوص ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از حرکت یک فروند هواپیمای مسافربری در خیابان‌های اهواز که موجب تعجب بسیاری از شهروندان شد، اظهار کرد: این هواپیما یکی از هواپیماهای از رده خارج شده شرکت هواپیمایی کارون است که در گذشته نام آن، شرکت هواپیمایی نفت بوده است.

وی افزود: این هواپیمای مسافربری فوکر ۵۰ جزو هواپیماهای عملیاتی شرکت هواپیمایی کارون نیست و برای زیباسازی مجتمع تجاری تفریحی پارک سنتر (هایپر استار) از فرودگاه به آن محل حرکت داده شد.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان تصریح کرد: سازنده این مجتمع تجاری در اهواز مالک شرکت هواپیمایی کارون است و از این رو تصمیم گرفته تا برای زیباسازی بخشی از مجتمع از یک هواپیمای از رده خارج استفاده کند.

رزاز عنوان کرد: استفاده از هواپیماهای فرسوده در بسیاری از شهرها به عنوان المان های زیباسازی رایج است و حرکت یک هواپیما و قرارگیری آن در یک مجتمع تجاری اتفاق خاصی نیست.

وی افزود: حرکت این هواپیما در جهت زیباسازی شهر اهواز و استقرار در یک مجتمع تجاری بود و فکر نمی‌کنم مساله خاصی داشته باشد. اکنون این هواپیما در محل مورد نظر مستقر است.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۵۸۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت