تزریق ژل به لب به صورت طبیعی در رشت

در عصر حاضر افراد بیش از پیش به زیبایی خود اهمیت می دهند. یکی از روشهای افزایش زیبایی صورت، تزریق ژل و بوتاکس است و این تزریق در تمام نواحی صورت انجام می‌گیرد.

تزریق ژل به لب به صورت طبیعی در رشت

از نقاط پر کاربرد تزریق ژل لب ها هستند، که با تزریق و افزایش حجم آنها، به زیبایی شان افزوده می شود.

 

تزریق ژل به لب

بیشتر افراد لب های برجسته و درشت را دوست دارند و به همین دلیل به متخصصان این امر مراجعه کرده و برای افزایش حجم لب های خود اقدام می کنند. البته باید بدانید که برای این کار حتماً باید به متخصص مربوطه مراجعه کرد تا نتیجه دلخواه حاصل گردد. زمانی که افراد بدون اطلاع کامل به تزریق ژل به لب، به کلینیک های زیبای پا میگذارند، ممکن است که نتیجه دلخواه برای شان حاصل نشود.

 

چرا افراد تزریق ژل را انجام می دهند؟

تزریق ژل به لب ها یا به اصطلاح فیلر لب، برای پر کردن و حجم دهی به لبها و اصلاح فرم آنها صورت می گیرد. اگر این تزریق به صورت طبیعی  انجام شود، باعث افزایش زیبایی صورت خواهد شد. تزریق ژل به لب ها امروزه در مدل های متفاوت انجام می گیرد. عروسکی روسی و ... از مدل های متفاوت تزریق به لب ها هستند که  پزشک و متخصص، با توجه به فرم صورت شما یکی از این مدل ها را برای شما انتخاب خواهد کرد.

ماده پر کننده لب چیست؟

تزریق ژل بر پایه ماده‌ای به نام اسید هیالورونیک است که برای حجم لب استفاده میشود. استفاده از ژل ها انقلابی در عرصه زیبایی به وجود آورده است، به طوری که بدون انجام عمل های زیبایی، افراد را به فرم دلخواه صورتشان می‌رساند.

ماندگاری ژل تزریق شده به لب ها

پرکننده های هیالورونیک اسید، معمولاً نرم هستند و ساختارشان مانند ژل می باشد. ماندگاری آنها موقت بوده و بسته به برند استفاده شده و ژل و ناحیه ای که تزریق در آن صورت می‌گیرد، متفاوت خواهد بود. در بخش‌های مختلف صورت و بدن ماندگاری این ژل ها نیز تفاوت دارد. اما به طور معمول ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری را برای این ژل های تزریقی مشاهده می کنیم.

تلات

نکات مهم در زمان تزریق ژل یا قبل و بعد از آن

۱_جهت کاهش کبودی و ورم محل تزریق از یک هفته قبل از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن و ناپروکسن بپرهیزید.

۲_سیر، جیسینگ و ویتامین e و موادی از این قبیل استفاده نکنید.

۳_محصولات ضد پیری مانند پمادهای رتینول دار یا اسید گلایکولیک و... استفاده ننمایید.

۴_از موم کردن، دکلره کردن، بند انداختن، استفاده از کرم موبر و .. در ناحیه تزریق تا مدتی خودداری نمایید.

انواع مدل تزریق ژل به لب ها

انواع مدلهای تزریق ژل به لب را می توان به:

۱_تزریق لب باربی

۲_تزریق لب روسی

۳_تزریق لب چاک دار

۴_تزریق ژل به مدل گرد

۵_تزریق لب قلوه ای

۶_تزریق لب سه دکمه

۷_تزریق ژل لب صدف

۸_تصویر لب هالیوودی

۹_تزریق لب مدل کمال و ... اشاره نمود.

آیا میشود ژل تزریق شده را خارج کرد؟

اگر از نحوه تزریق و ظاهر ایجاد شده خود ناراضی هستید نگران نباشید. یک متخصص می تواند با تزریق دیگری، تعادل را در نواحی ایجاد کرده و یا آن را حل نماید. ماده تزریقی یعنی اسید هیالورونیک، توسط آنزیمی حل می‌شود.

چه زمانی تزریق ژل ممنوع است؟

۱_ دوران بارداری

۲_دوران شیردهی

۳_عفونت سینوس ها

۴_عفونت در نواحی مختلف صورت

حرف آخر

تزریق ژل به لب ها که بسیار پرطرفدار است، برای اصلاح فرم لب ها و زیبای بیشتر افراد استفاده می‌شود. برای این تزریق حتماً باید به متخصص مراجعه کرد تا نتیجه ی دلخواه حاصل گردد‌. تزریق ژل در اماکن غیر معتبر مانند آرایشگاه ها یا کلینیک هایی که تاییدیه بهداشت ندارند، می توانند به صدمات جبران ناپذیری برای افراد منجر شود.

 

کد مطلب: ۳۶۱۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت