زنی که با پیشگویی اتفاقات مهم زندگی سلبریتی های مشهور هزاران دلار درآمد ماهانه دارد

هانا کارول ۱۹ ساله، در ژانویه، ۲۸ پیش بینی برای سال ۲۰۲۲ نوشت و ۱۰ پیش بینی مهم او به حقیقت پیوست.

زنی که با پیشگویی اتفاقات مهم زندگی سلبریتی های مشهور هزاران دلار درآمد ماهانه دارد

از جمله پیش‌بینی های او آلبوم های جدید هری استایلز و بیانسه در این سال و بچه دار شدن ریحانا و نیک جوناس بود. آخرین پیش بینی او که هفته گذشته به حقیقت پیوست، جدا شدن کیم کارداشیان و پیت دیویدسون بود. پیش‌بینی بعدی که او فکر می‌کند محقق خواهد شد، باردار شدن کورتنی کارداشیان است.

پیش‌بینی‌های هانا ۷۵,۰۰۰ فالوور او را تحت تأثیر قرار داده است و اکنون او شروع به پیشگویی زندگی شخصی دیگران کرده است و حدود ۱,۸۰۰دلار در ماه درآمد دارد. هانا که در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند، گفت: «وقتی چیزی که من پیش‌بینی کرده‌ام اتفاق می افتد، واقعاً هیجان‌انگیز است. من عاشق محقق شدن پیش بینی هایم هستم. من همیشه به فرهنگ پاپ و افراد مشهور علاقه داشته ام، به همین خاطر بسیاری از پیش بینی های من در مورد آنهاست.»زن آمریکایی با پیش بینی رویدادهای زندگی افراد مشهور به شهرت رسید

او می گوید: «حالا من کسب و کار جدیدی را اداره می کنم که در آن مردم عکس های خود را برای من ارسال می کنند و من حدس می زنم که آنها قرار است بچه دار شوند یا شغلشان را تغییر دهند و یا عشقشان را پیدا کنند. مردم همیشه به من پیام می دهند و به من می گویند که پیش بینی های من به حقیقت پیوسته است و شنیدن این اخبار بسیار دوست داشتنی است. من حتی انتظار نداشتم کسی ویدیوی من را ببیند و اکنون پیش‌بینی کردن، کار من شده است، این اتفاق واقعا تکان‌دهنده اما هیجان‌انگیز است.»

زن آمریکایی با پیش بینی رویدادهای زندگی افراد مشهور به شهرت رسید

از دیگر پیش بینی های هانا می توان به مرگ ملکه الیزابت، نامزدی کندال جنر و باردار شدن هیلی بیبر اشاره کرد. او همچنین پیش‌بینی کرده بود که One Direction دیدار مجددی خواهند داشت و تیلور سوئیفت اعلام نامزدی کرده یا ازدواج می کند. او گفت: «هنوز فکر می‌کنم همه پیش‌بینی‌هایم به حقیقت می‌پیوندند، اما شاید کمی در زمان‌بندی غافل بودم و برخی از آن‌ها در چند سال آینده اتفاق بیافتند نه امسال.»

زن آمریکایی با پیش بینی رویدادهای زندگی افراد مشهور به شهرت رسید

هانا پیش‌بینی‌های خود را پس از محقق شدن اولین پیش‌بینی‌اش در مورد بچه دار شدن نیک جوناس و پریانکا چوپرا در تیک تاک به اشتراک گذاشت. در نتیجه، غریبه‌ها شروع به ارسال پیام به او کردند و از او خواستند آینده آنها را پیش‌بینی کند و هانا اکنون کسب‌وکاری را اداره می‌کند که در آن زندگی شخصی افراد را پیش‌بینی می‌کند. او مطالبی را در مورد زندگی عاشقانه یا شغل یا چاکراها به قیمت ۱۵ دلار، بارداری و باروری به قیمت ۲۰ دلار و زندگی عمومی را در ازای ۲۴ دلار ارائه می دهد. با حدود ۳۰ پیشگویی در هفته، کسب‌وکار جدید او می‌تواند حدود ۱,۷۷۷ دلار درآمد داشته باشد.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۶۱۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت