معرفی بهترین پلتفرم تخصصی ثبت و جستجوی املاک

تا چه حدی با شغل و کسب و کارهای حاضر در حوزه املاک آشنا هستید؟ از دوران‌های قدیم افرادی که قصد خرید، فروش، اجاره، یا رهن یک خانه را داشتند باید به سراغ مشاوران املاک می‌رفتند تا با کمک و راهنمایی آنها خانه دلخواه خود را پیدا کنند.

در حال حاضر با توسعه تکنولوژی و رونق استفاده از اینترنت، بسترهای آنلاین زیادی در جهت تسهیل روند خرید، فروش، رهن، و اجاره هر نوع ملکی روی کار آمده‌اند. از این‌رو فردی که به دنبال خرید یا فروش منزل است یا در حوزه کسب و کارهای املاک فعالیت دارد می‌تواند از این پلتفرم‌ها استفاده کند.

 

همان‌طور که گفتیم تا به امروز پلتفرم‌های مختلفی در حوزه مسکن به وجود آمده‌اند ولی شاید امکانات همه آن‌ها کامل نباشد. ما قصد داریم در این مقاله شما را با یکی از پلتفرم‌های تخصصی در این حوزه که نسبت به سایر بسترها، امکانات و قابلیت‌های بیشتری دارد آشنا کنیم.

آریامرز، متخصصی تمام عیار در زمینه جستجو و ثبت املاک

با پیشرفت علم و تکنولوژی شما نیز باید دانش و اطلاعات خود را به‌روز رسانی کنید، حتی خرید و فروش املاک نیز آپدیت‌شده و دیگر نیاز نیست به صورت حضوری به تمام بنگاه‌ها یا دفاتر مشاور املاک سر بزنید تا ملک مورد نظر خود پیدا کنید یا ملک خود را برای فروش قرار دهید. کافی است اینترنت تلفن خود را وصل کنید.

با سر زدن به سایت تخصصی آریامرز در زمینه خرید و فروش یا رهن و اجاره املاک می‌توانید طی مدتی کوتاه، تعداد زیادی آگهی فروش خانه، زمین، آپارتمان و دفاتر اداری تجاری را مشاهده نمایید و سپس با بررسی قیمت‌ها و شرایط فروش هر یک از این املاک برای خرید دفتر کار یا منزل مورد نظر خود دست به کار شوید.

همچنین اگر قصد فروش ملکی را دارید، می‌توانید به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای آگهی ملک خود را در این سایت درج کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی خریداران واقعی ملک خود باشید. با کمک این پلتفرم شما با خیالی آسوده می‌توانید ملکی را بخرید یا ملک خود را بفروشید و اجاره دهید.

چرا آریامرز را انتخاب کنیم؟

بدون‌شک از حضور انواع سایت‌ها و سیستم‌های موجود در حوزه املاک باخبر هستید و شاید تجربه استفاده یکی از آنها را داشته باشید ولی همان‌طور که گفتیم آریامرز یکی از متمایزترین پلتفرم‌های تخصصی در حوزه املاک به حساب می‌آید که بهترین امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

بدون‌شک برایتان سوال می‌شود که دلیل تمایز آریامرز چیست و چرا باید برای پیش بردن هدف خود در حوزه املاک این پلتفرم را انتخاب کنید؟ یا به عبارت دیگر مزایا و برتری این بستر نسبت به سایر پلتفرم‌ها چیست؟ در ادامه دلایل اصلی این تمایز را برای شما نام می‌بریم:

  • امکان ثبت انواع آگهی‌ها به صورت رایگان
  • تسهیل روند خرید و فروش و اجاره انواع ملک
  • امکان برندینگ تخصصی مشاوران املاک با امکانات متنوع
  • معرفی سیستمی نوین و جامع برای بازاریابی در صنعت املاک
  • امکان استفاده از پیام‌رسان اختصاصی این پلتفرم
  • جستجوی راحت و سریع ملک مورد نظر
  • امکان خرید و فروش یا اجاره سریع هر نوع ملک
  • توانایی مقایسه دقیق چند ملک و انتخاب بهترین گزینه
  • پشتیبانی دائمی کارکنان مجرب

برخی از ویژگی‌های آریامرز، پلتفرم تخصصی ثبت و جستجوی املاک

اگر در حوزه املاک کسب و کار دارید به طور حتم تا حدودی با وظایف مشاوران املاک آشنا هستید. آریامرز سعی دارد فراتر از وظایف کلیه بسترهای حاضر و فعال در زمینه املاک گام بردارد و خوشبختانه تا به امروز نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است. با ما همراه باشید تا با چند مورد از وظایف این پلتفرم آشنا شوید.

ایجاد شرایطی بهینه برای خریداران

خریدارانی که قصد خرید خانه ویلایی، آپارتمان، دفترکار، و مغازه را دارند، به مشاوره درست و بدون خطا علاقه نشان می‌دهند. از این‌رو آریامرز از طریق روش‌های مختلف، خریداران را با انواع آگهی‌های فروش موجود آشنا می‌کند و در نهایت با تکنولوژی برتر خود به آنها کمک می‌کند تا با خیال آسوده ملک مورد نظر خود را بیابند.  

انتشار انواع آگهی‌های فروش و اجاره املاک

در دسترس قرار دادن لیستی از آگهی‌های فروش، رهن و اجاره، یکی از اصلی‌ترین وظایف این بستر است تا فروشندگان بتوانند املاک خود را در لیست‌های متنوع قرار دهند و خریداران را به ملک خود جذب کنند. در ضمن در این آگهی‌ها می‌توان اطلاعات دقیق و جزئیات مربوط به املاک را قرار داد و با ثبت تور مجازی یا سه بعدی مشتریان بیشتری را تحت تاثیر قرار داد.

 

از این‌رو خریداران راحت‌تر به این آگهی‌ها اعتماد می‌کنند و احتمال خرید آنها افزایش می‌یابد. این سیستم تخصصی از نیاز مشتریان باخبر است و فروشندگان را همسو با رفع نیاز خریداران وارد مسیر درستی می‌کند. همچنین به‌روز رسانی دائمی این پلتفرم یکی دیگر از مزیت‌های جذاب آن به حساب می‌آید.

امکان ذخیره جستجو و آگاهی از املاک جدید

در آریامرز به راحتی می‌توانید جستجوی خود را ذخیره نمایید و با کمک هوش مصنوعی بدون نیاز به تکرار جستجو از املاک جدید ثبت شده متناسب با فیلترهای اعمال شده در جستجوی قبلی خود باخبر شوید.

جستجوی دقیق بر روی نقشه

آریامرز با فراهم کردن به روزترین تکنولوژی ها و زیرساخت ها و داده های دقیق، امکان جستجوی دقیق املاک بر روی نقشه را فراهم نموده است. امکان جستجوی بر اساس نام شهر، منطقه، محله و گشت پستی از دیگر ویژگی های آریامرز برای جستجوی آسان و دقیق املاک است.

جمع‌بندی

سعی کردیم شما را با الزامات، وظایف، قابلیت‌ها، و امکانات یک پلتفرم املاک معتبر و مطمئن آشنا کنیم تا بتوانید حس زیبای یافتن خانه را تجربه کنید. شما نیز تجربه خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

 

کد مطلب: ۳۶۲۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت