۷ سلبریتی هالیوودی که نمی دانستید پدربزرگ و مادربزرگ شده اند

شاید تصور اینکه بعضی از سلبریتی های محبوب مان دیگر پدربزرگ و مادربزرگ شده اند، برایتان سخت باشد. چون آنقدر آن ها را در قاب تصویر می بینیم که بعضی از جنبه های زندگی شخصی شان را فراموش می کنیم.

۷ سلبریتی هالیوودی که نمی دانستید پدربزرگ و مادربزرگ شده اند

در ادامه با تعدادی از آن ها آشنا خواهیم شد.

کرت راسل و گلدی هان

کرت راسل و گلدی هان ۳۹ سال است که شریک زندگی یکدیگر هستند. آن ها ۷ نوه دارند و پدربزرگ و مادربزرگ خوبی برایشان هستند. این زوج به تازگی تولد یکی از نوه هایشان، رانی رز را جشن گرفتند که در آن همگی به شکل شاهزاده و شاهدخت لباس پوشیده بودند.

سوزان ساراندون

سوزان ساراندون ۳ فرزند و ۳ نوه دارد. با این حال، دوست ندارد نوه هایش او را «مامان بزرگ» صدا کنند. به جای آن، اسم دیگری را انتخاب کرده؛ نوه هایش او را هانی / Honey به معنای «عزیزم» صدا می زنند.

آزی آزبورن

آزی آزبورن و همسرش شارون آزبورن تا به حال ۳ بار پدربزرگ و مادربزرگ شده اند. آزی آزبورن که دوست دارد وقت بیشتری را با نوه هایش سپری کند، حتی اعلام کرد تور کنسرت بعدی اش که در سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد، آخرین تور او خواهد بود.

او دراینباره گفته: «۵۰ سال است که داریم تور می گذاریم. هیچ وقت بزرگ شدن بچه هایم را ندیدم. هیچ وقت پیش شان نبودم. حالا نوه دار شده ام و می خواهم با آن ها وقت بگذرانم.»

اسنوپ داگ

 
اسنوپ داگ حالا در ۵۱ سالگی، ۶ نوه دارد. او اولین بار در سال ۲۰۱۵ صاحب نوه شد که یک پسر بود و حالا ۵ نوه ی دیگر هم دارد. او از وقت گذرانی با نوه هایش لذت می برد و خیلی اوقات تصاویر آن ها را در صفحه ی مجازی خود منتشر می کند.

کریس جنر

همه ی ۱۲ نوه ی کریس جنر او را لاوی / Lovey به معنای «عزیزم» صدا می کنند.

جنر در اینباره گفته: «اول “مامان بزرگ” بودم ولی یک دفعه دیدم از آنطوری که به نظر می رسد خوشم نمی آید. مادرم دوستی داشت که او Lovey صدا می کردند و به نظرم بامزه ترین اسم بود.»

پیرس برازنان

پیرس برازنان یا همان جیمز باند سابق، حالا پدربزرگی بسیار مهربان برای نوه هایش، ایزابلا و لوکاس و کوچک ترین آن ها، مارلی می است. برازنان درباره ی مارلی می گفته: «واقعاً قلبم برایش ذوب می شود.» او همچنین گفته: «پدربزرگ بودن واقعاً لذتبخش است. یک چیز خاص و ویژه ای در آن هست.»

مایکل داگلاس

مایکل داگلاس سال گذشته برای دومین بار صاحب نوه شد که پسری به نام رایدر بود. او بعد از اولین دیدارش با رایدر، عکسی در اینستاگرامش از خود در حال شیر دادن به او منتشر کرد. او رابطه ی بسیار صمیمانه ای هم با خواهر بزرگ تر رایدر، لوآ دارد.

 
منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۶۳۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت