همه چیز درباره ترجمه رسمی فوری مدارک

تمام افرادی که به دنبال تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور هستند می‌دانند که گرفتن قبولی در دانشگاه‌های معتبر نیاز به تلاش فراوانو صرف زمان بسیار زیاد است در این مواقع ممکن است یک روز دانشگاهی به شما اعلام کند که باید در تایم کوتاهی مدارک دانشگاهی خود را برای آن‌ها ارسال نمایید.

همه چیز درباره ترجمه رسمی فوری مدارک

در این مواقع ممکن فقط و فقط یک دارالترجمه فوری می‌تواند به کمک شما بیاید. دارالترجمه رسمی معتبری که در کوتاه‌ترین زمان ممکن ترجمه مدارک شما را انجام دهد همچنین در صورت نیاز و درخواست شما تاییدیه‌های وزارت دادگستری و قوه قضایه را نیز دریافت نماید. در این میان دارالترجمه رسمی که سفارشات شما را به صورت آنلاین دریافت کند تا نیازی به مراجعه حضوری شما و اتلاف وقت و هزینه نداشته باشید می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

 

ترجمه رسمی چیست؟

به برگرداندن متن اسناد و مدارک رسمی و معتبر از زبانی به زبان دیگر به گونه‌ای که ترجمه سند کاملاً با سند اصلی مطابقت داشته باشد ترجمه رسمی می‌گویند. این پروسه توسط مترجم رسمی که دارای مجوز و پروانه کار از قوه قضائیه است، روی سربرگ مترجم به همراه مهر و امضا انجام می‌شود و تنها در این صورت ترجمه رسمی نامیده می‌شود. در صورت نیاز، قوه قضائیه و وزارت امورخارجه این ترجمه را تایید و مهر و امضاء خواهند کرد. در سراسر کشور مترجمان رسمی با دفاتر ترجمه رسمی همکاری می‌کنند. به همین دلیل برای انجام ترجمه رسمی باید به دفاتر معتبر و دارای مجوز قوه قضائی مراجعه کنید.

تفاوت کیفیت ترجمه در دارالترجمه فوری رسمی تهران

بیشتر افراد به محض شنیدن واژه فوری تصور می‌کنند ترجمه‌ فوری از کیفیت پایینی برخوردار است، اما در واقع دارالترجمه‌های فوری معتبر دارای کادری مجرب و مترجمان مختلف و حرفه‌ای می‌باشند و به همین دلیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن ترجمه متون، مدارک و اسناد را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهند. ترجمه رسمی فوری را معمولا دارالترجمه‌های رسمی و با سابقه مانند دارالترجمه مرکزی تهران، برای افرادی که عجله دارند انجام می‌دهند همچنین کیفیت ترجمه ارائه شده توسط آن‌ها دارای سطح قابل قبولی می‌باشد.

بهتر است به این نکته توجه بسیار زیادی داشته باشید که در ترجمه مدارک و اسناد نباید هیچ گونه غلط املایی، نگارشی و تلفظی وجود داشته باشد زیرا در اینصورت سفارتخانه‌ها ، پرونده فرد را رد می‌کنند به همین دلیل ترجمه فوری مدارک خود را باید به دارالترجمه‌ای رسمی و معتبر بسپارید.

تاتناتن

ثبت سفارش انلاین در دارالترجمه رسمی فوری

دارالترجمه رسمی تهران برای صرفه جویی در وقت و هزینه همچنین افزایش سرعت روند ترجمه ثبت سفارش را به صورت آنلاین و تلفنی نیز انجام می‌پذیرد. از انجایی که ترجمه رسمی فوری تنها از عهده مترجمانی متبحر و با تجربه که به زبان مبدا و مقصد تسلط کامل دارند برمی‌آید این دارالترجمه با استخدام مترجمان رسمی متعهد کار ترجمه رسمی فوری را به نحو احسنت به سرانجام می‌رساند.

کدام مترجم می‌تواند اسناد و مدارک را به صورت فوری و رسمی ترجمه کند؟

وقتی به ترجمه رسمی فوری مدارک و اسناد نیاز پیدا می‌کنید باید توجه داشته باشید که به دلیل سرعت بالای این ترجمه مترجم باید بدون هیچگونه دخل و تصرف در متن اصلی، مدارک را به صورت دقیق ترجمه کند. به همین دلیل بهتر است که مترجمان رسمی با سابقه و متبحر را برای اینکار انتخاب نمایید. به همین دلیل بهتر است بدانید که مترجم رسمی به شخصی گفته می‌شود که در آزمون قوه قضاییه شرکت کرده‌ و در آزمونی صلاحیت توانایی فنی و اخلاقی ایشان اثبات شده است به همین دلیل زمانی سند ترجمه شما را مهر و امضا می‌کند به معنی تایید ترجمه رسمی فوری می‌باشد و بدون مهر و امضای مترجم رسمی این مدارک به هیچ عنوان توسط قوه قضاییه و وزارت امور خارجه تایید نمی‌گردند.

دریافت تاییدیه‌های رسمی دادگستری به صورت فوری چگونه است؟

معمولا برای طی کردن مراحل اداری و قانونی دریافت تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه به زمان‌ تقریبا زیادی نیاز است و حتما باید این روند مرحله به مرحله طی شود. اما در ترجمه فوری با توجه به درخواست مشتری و برای افزایش سرعت ترجمه دریافت تاییدیه‌های دادگستری و وزارت خارجه توسط دارالترجمه و در کوتاهترین زمان انجام می‌شود.

اتناتن

نحوه ارسال مدارک در دارالترجمه فوری چگونه است؟

در دارالترجمه‌ رسمی فوری تهران ارسال مدارک توسط پیک‌ معتمد و متعهد دارالترجمه انجام می‌شود به همین علت سرعت ترجمه افزایش پیدا می‌کند و نیازی نیست در ترافیک سرسام آور روزانه اسناد و مدارک خود را شخصا به دارالترجمه تحویل دهید همچنین پس از ترجمه مدارک نیز در صورت درخواست مشتری مدارک مجدد توسط پیک معتمد دارالترجمه در محل مورد نظر به ایشان تحویل داده می‌شود.

ترجمه فوری مدارک دانشگاهی

مدارک تحصیلی اسناد بسیار مهمی هستند که در پایان یک دوره تحصیلی طولانی از دانشگاه‌ و یا مراکز علمی دربافت می‌کنیم اما تقریبا همه ما می‌دانیم که اصل این مدارک در کشورهای دیگر قابل استفاده نمی‌باشند و برای ارائه آن‌ها به دانشگاهی در خارج از کشور باید ترجمه رسمی مدارک خود را در اختیار داشته باشد. به طور مثال اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاهی اسپانیایی زبان را دارید و وقت کافی در اختیار ندارید باید به یک دارالترجمه رسمی فوری اسپانیایی مراجعه کنید و اگر می‌خواهید مدارک خود را به دانشگاهی در ایتالیا ارائه دهید باید به یک دارالترجمه رسمی فوری ایتالیایی مراجعه کنید.

مدت زمان موردنیاز برای ترجمه فوری مدارک

مدت زمان فرآیند ترجمه رسمی مدارک ممکن است برای خیلی از افرادی که قصد مسافرت و یا تحصیل در خارج از کشور را دارند موضوع مهمی باشد بخواهند از محدودیت زمانی خود برای ارائه مدارک به دارالترجمه مطلع باشند زیرا سفارت کشور مورد نظر ترجمه مدارک شخصی از جمله شناسنامه، مدارک تحصیلی، سند ازدواج و … را از آنها درخواست خواهد کرد. دارالترجمه رسمی فوری تهران ترجمه تمامی مدارک شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و متناسب با زمان مورد نظر شما به صورت فوری انجام می‌دهد.

تفاوت قیمت ترجمه رسمی فوری با ترجمه رسمی

تمامی هزینه‌ها و قیمت ترجمه رسمی ابتدای هر سال توسط کانون مترجمان رسمی دادگستری تعیین می‌شود و همه دارالترجمه‌های معتبر میبایست از آن پیروی کنند.

چگونه تأئیدیه فوری سفارت را دریافت کنیم؟

متاسفانه امکان دریافت تاییدیه فوری سفارت توسط شخص متقاضی برای ترجمه مدارک وجود ندارد همچنین روند و بازه زمانی دریافت تاییدیه از سفارت‌های مختلف با یکدیگر متفاوت می‌باشند. بدین صورت که دریافت تاییدیه سفارت ترکیه حداقل 20 روز طول می‌کشد اما دریافت تاییدیه از سفارت‌های کشورهای عربی به 3 روز زمان نیاز است. برخی از کشورها نیز ترجمه رسمی را بدون تاییدیه سفارت مورد قبول قرار می‌دهند. جهت راهنمایی و اطلاع از زمان دریافت تایییه سفارت‌ها می‌توانید با مشاورین دارالترجمه رسمی تهران در تماس باشید.

 

سخن نهایی...

اگر خدمات ترجمه فوری مدارک توسط یک دارالترجمه بصورت انلاین و غیر حضوری انجام شود از اتلاف هزینه و زمان به مقدار بسیار زیادی جلوگیری می‌شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که از خدمات دارالترجمه رسمی مرکزی تهران استفاده کنید. این دارالترجمه با در اختیار داشتن مترجمین متبحر و باسابقه ترجمه رسمی فوری و دقیقی را به شما عزیزان ارائه می‌دهد و با  وجود خدمات بی‌نظیر مانند مشاوره رایگان در تمامی مراحل ترجمه رسمی مدارکتان در کنار شما خواهد بود.

 

کد مطلب: ۳۶۵۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت