ساترا ۸ یادداشت تفاهم‌ همکاری در نمایشگاه سی‌تکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امضاء کرد

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، با هشت نهاد، دستگاه دولتی، انجمن مردمی، بنیاد و موسسه در سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌های محتوایی در فضای مجازی(سی‌تکس) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادداشت تفاهم‌ همکاری امضاء کرد.

ساترا ۸ یادداشت تفاهم‌ همکاری در نمایشگاه سی‌تکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امضاء کرد

ساترا با حضور در سیزدهمین نمایشگاه سی‌تکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هشت نهاد، دستگاه دولتی، انجمن مردمی، بنیاد و موسسه از جمله نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اتحادیه تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، مجمع ناشران دیجیتال کودک و نوجوان و ... یادداشت تفاهم‌ همکاری امضاء کرد.

همچنین انجام مراحل ثبت درخواست مجوز رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر از طریق پیشخوان الکترونیک صدور مجوز و ثبت و پیگیری شکایات مردمی و انجام مشاوره به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه از جمله دیگر خدمات ارائه شده از سوی ساترا در این نمایشگاه بود.

از دیگر فعالیت‌های ساترا در نمایشگاه سی‌تکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌سازی در خصوص معرفی برنامه‌های سکوهای صوت و تصویر فراگیر حاضر در این نمایشگاه بود.

برگزاری دو نشست با موضوع فرصت‌های پیش‌روی صنعت نمایش خانگی و هم‌افزایی ساترا و رسانه‌های جمعی برای نقش‌آفرینی بهتر در زیست‌بوم صوت و تصویر فراگیر نیز دو برنامه دیگر ساترا در نمایشگاه سی‌تکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

همچنین نشست مشترک رییس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هم‌افزایی و همکاری هرچه بیشتر این دو نهاد در نمایشگاه سیتکس برگزار شد.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۵۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت