ثبت‌نام ۸۶/۳۹ درصد زائران اعزام به حج ۱۴۰۲ قطعی شد

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از قطعی شدن ثبت نام ۸۶/۳۹ درصد از زائران واجد شرایط اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۲ خبر داد.

ثبت‌نام ۸۶/۳۹ درصد زائران اعزام به حج ۱۴۰۲ قطعی شد

وحید اسکندری روز دوشنبه در گفت‌وگو با اظهار داشت: این تعداد از زائران تاکنون کاروان‌های خود با نوع درجه‌بندی ارائه خدمات را قطعی کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام زائران سال آینده همچنان تا زمان پر شدن ظرفیت کامل کاروان‌ها ادامه خواهد داشت، گفت: زائران واجد شرایط اعزام به حج سال آینده برابر با ۶۸ هزار و ۹۷۴ نفر تاکنون تمامی اقدامات لازم برای اعزام خود به حج را انجام داده‌اند.

 

اسکندری ادامه داد: زائران در قالب حدود ۵۰۰ کاروان از ۱۹ ایستگاه پروازی در سطح کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. با توجه به کیفیت و انتخاب هتل‌های با ظرفیت بالاتر برای اسکان، زائران حج در قالب پنج گروه کاروانی به مکه مکرمه اعزام خواهند شد.

 

وی یادآور شد: زائران اعزامی حج ۱۴۰۲ در قالب پنج گروه ۹۰ ، ۱۳۵، ۱۶۰، ۱۷۰ و ۱۸۰ نفره به عربستان اعزام خواهند.

 

اسکندری ادامه داد: با توجه به تحقق منویات مقام عظمای ولایت در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر به زائران و کاهش هزینه‌ها و با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته، عوامل اجرایی اعزامی به حج سال آینده ۵ درصد نسبت به جمعیت زائران در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: بر همین اساس تاکنون ۶۴ هزار و ۲۷۳ نفر از زائران واجد شرایط اعزام به حج تمتع ۱۴۰۲ تمامی هزینه‌های خود براساس انتخاب هتل و کیفت‌های موجود را پرداخت کرده‌اند.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۶۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت