حضور کامبیز دیرباز در جشن قهرمانی پرسپولیس/ ویدئو

به تازگی ویدیویی از حضور کامبیز دیرباز در جشن قهرمانی پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شد که نشان میدهد او یک پرسپولیسی دو آتیشه است.

حضور کامبیز دیرباز در جشن قهرمانی پرسپولیس/ ویدئو

اخیرا ویدیوییی از ورود کامبیز دیباز در بازی پرسپولیس در فضای مجازی پخش شده است. گویا کامبیز دیرباز در جشن قهرمان شدن پرسپولیس حضور داشت تا این برد شیرین را با تیم محبوبش سهیم باشد. در ادامه ویدیویی از جشن قهرمانی سرخ ها با حضور کامبیز دیرباز خواهید دید.

حضور کامبیز دیرباز در جشن قهرمانی پرسپولیس

حضور کامبیز دیرباز در جشن قهرمانی پرسپولیس

 

ورود کامبیز دیباز در بازی پرسپولیس

کامبیز دیرباز، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون کشورمان برای حمایت تیم پرسپولیس به ورزشگاه وطنی قائمشهر آمده است. تیم فوتبال پرسپولیس، از دقایقی دیگر در دیداری سرنوشت ساز باید به مصاف تیم نساجی مازندران برود. سرخپوشان که در این دیدار روی کاغذ میهمان هستند، به طور کامل حمایت هواداران پرسپولیس را در ورزشگاه در اختیار دارند و استادیوم کاملا سرخپوش است.

به همین جهت و به دلیل حساس بودن این بازی، کامبیز دیرباز نیز که از چهره‌های مشهور پرسپولیسی است خود را به استادیوم وطنی قائمشهر رسانده تا تیم محبوب خود را تشویق کند. هواداران پرسپولیس به محض ورود این بازیگر، به شدت او را تشویق کردند.

جشن قهرمانی سرخ ها با حضور کامبیز دیرباز

در ادامه می‌توانید ویدیو کامبیز دیرباز در جشن قهرمان شدن پرسپولیس را ببینید:

کامبیز دیرباز فعالیت هنری رااز سال 1376 در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال 1378 با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد. کامبیز دیربازدر سال 1385 در فیلم سینمایی اخراجیها در نقش مجید سوزوکی به خوبی درخشید و محبوبیت زیادی بین مردم بدست آورد.

او در صفحه شخصی اینستاگرام خود بعد از برد تیم پرسپولیس در مقابل استقلال برای سام درخشانی که یه استقلالی دو اتیشه است کری خواند و نوشت :

“6 تا بزن کی بودی عمو؟ گوگولی مگولی.”

منبع: سینمای هنری
کد مطلب: ۳۶۷۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت