آشتی بازیگر جنجالی با مادرش / تصویر عاشقانه بریتنی با مادرش

نشریه TMZ دقایقی قبل با انتشار تصاویری خبر از ملاقات بریتنی با مادرش داد.

آشتی بازیگر جنجالی با مادرش / تصویر عاشقانه بریتنی با مادرش

بریتنی اسپیرز می‌گوید پس از ۳ سال برای اولین بار با مادرش لین ملاقات کرده است و آنها در تلاش هستند تا اوضاع را درست کنند.

بریتنی اسپیرز/ خواننده زن

 
اسپیرز در سال گذشته در یک پست اینستاگرامی که اکنون حذف شده بود، مادرش را نیز به طور خاص به سوء استفاده از او و کمک به توطئه حفاظت از او پشت سر او متهم کرد.با این حال، این خواننده 41 ساله در پست اینستاگرامی جدیدی که پنجشنبه شب به اشتراک گذاشت، گفت که او و مادرش آشتی کرده اند.
 

بریتنی اسپیرز/ خواننده زن

 

بریتنی اسپیرز/ خواننده زن

اسپیرز نوشت: مامان نازنین من دیروز بعد از 3 سال به خانه من آمد.مدت زیادی می گذرد… با خانواده همیشه چیزهایی وجود دارد که باید حل شوند… اما زمان همه زخم ها را التیام می بخشد!!!او ادامه داد: و پس از اینکه توانستم آنچه را که برای مدت بسیار طولانی در آن نگه داشته ام ارتباط برقرار کنم، احساس خوشحالی می کنم که توانستیم سعی کنیم همه چیز را درست کنیم !!! من شما را بسیار دوست دارم.او اضافه کرد: پس… من خیلی خوشبختم که بعد از 14 سال می توانیم با هم قهوه بخوریم!!! بعدش بریم خرید!!!

 

بریتنی اسپیرز/ خواننده زن

در سال 2021، در میان نبرد حقوقی اسپیرز برای پایان دادن به محافظه کاری خود، لین از پایان دادن به محافظه کاری و حذف همسر سابقش جیمی از نظارت بر امور اسپیرز حمایت کرد.با این حال، پس از پایان محاکمه، اسپیرز در اینستاگرام، در پستی که اکنون حذف شده است، نوشت که هر دو والدینش می توانند «در جهنم بسوزند».هنگامی که اسپیرز سال گذشته با سام اصغری ازدواج کرد، او به جز دو فرزندش با همسر سابقش کوین فدرلاین، هیچ یک از اعضای خانواده خود را به عروسی خود دعوت نکرد.

 

بریتنی اسپیرز/ خواننده زن

پس از این مراسم، کوچکترین پسرش جیدن جیمز به 60 دقیقه استرالیا گفت که او و برادرش شان پرستون از عروسی صرف نظر کردند زیرا وقتی بقیه اعضای خانواده دعوت نشده بودند احساس ناراحتی می کردند.این نوجوان گفت: من واقعا برای آنها خوشحالم، اما او همه خانواده را دعوت نکرد. و اگر قرار بود من و پرستون باشیم، نمی‌دانم که این وضعیت چگونه با شرایط خوب به پایان می‌رسید.»

منبع: سانا پرس
کد مطلب: ۳۶۸۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت