واکنش پدر بوراک اوزدمیر، آشپز معروف ترکیه به کلاهبرداری شرم آور از پسرش  

پدر سرآشپز بوراک به اتهامات پسرش واکنش نشان داد.

واکنش پدر بوراک اوزدمیر، آشپز معروف ترکیه به کلاهبرداری شرم آور از پسرش
 

بوراک ازدمیر سرآشپز مشهور ترکیه‌ای که در دنیا شعبه‌های زیادی با نام CZN BURAK دارد (از جمله دبی قطر و ...) حالا تنها یک شعبه برای او مانده است.پدر بوراک ازدمیر نام این سرآشپز مشهور را پنهانی از او به یک خارجی (احتمالا عرب) فروخته و حالا او هیچ شعبه‌ای ندارد.

بوراک وقتی متوجه این کلاهبرداری می‌شود تمامی ماشین‌های لوکس خود را می‌فروشد و شعبه‌ای در یک مرکز خرید در استانبول باز می‌کند و با ویدئویی از دوستداران خود می‌خواهد به هیچ‌کس اعتماد نکنند و اعلام می‌کند تنها یک شعبه برای اوست و بقیه شعبه‌ها از نام و عکس او سواستفاده می‌کنند.

بوراک ازدمیر از پدرش در دادگاه شکایت کرده هم‌چنین درخواست کرده تمامی تابلو و عکس‌های او از تمام شعبه‌ها را از بین ببرند زیرا از نام او که حالا یک برند بزرگ در دنیای رستوران دارها محسوب می‌شود، بدون اجازه او استفاده می‌شود.

«اسماعیل اوزدمیر»، پدر بوراک، سرآشپز مشهور ترک بالاخره سکوت خود را در مورد شکایت پسرش علیه او شکست و توضیحاتی درباه این اتفاق تلخ داده است.

اوزدمیر به اتهامات چند روز پیش پسرش مبنی بر کلاهبرداری، سوء استفاده از نام و تصویرش و فروش شعبه رستوران خود در استانبول به سرمایه‌گذار خارجی بدون اطلاعش پاسخ داد.

پس از این اتهامات، پدر اسماعیل اوزدمیر در گفتگو با روزنامه ملیت ترکیه، پسر و همسر سابق خود را مورد سرزنش قرار داد. پدر که ادعای کلاهبرداری را صریحاً تکذیب کرد گفت: ربطی به کلاهبرداری ندارد.

رابطه بوراک با پدرش وارد بحران شده و او رستوران‌های این سرآشپز مشهور را بدون اطلاعش فروخته است.

منبع: دلگرم
کد مطلب: ۳۶۹۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت