دختری که روزانه 15 هزار دلار از طریق خواب پول درمی آورد!

Kaitlyn Siragusa که بیشتر با نام Amouranth شناخته می شود، گفت که فقط با خوابیدن پول زیادی به دست می آورد.

دختری که روزانه 15 هزار دلار از طریق خواب پول درمی آورد!

آمورانت در مصاحبه ای به مجریان گفت که برخی از پردرآمدترین لایوهای او لایوهایی هستند که او فقط می‌خوابد. Amouranth یکی از بزرگترین بلاگرهای زن با 6.4 میلیون دنبال کننده است. او به‌عنوان یک گیمر شناخته می‌شود، اما با لایو در OnlyFans نیز شهرت پیدا کرده است.

از زمانی که او در سال 2016 به این پلتفرم پیوست، چندین بار محروم شد، اما هر بار به این پلتفرم بازگردانده شد.

در یک سری توییت در روز دوشنبه، آمورانت گفت که تشخیص داده شده است که او به نارسایی تخمدان مبتلا شده است - زمانی که تخمدان ها از کار می افتند و قاعدگی ها قبل از 40 سالگی متوقف می شود. -

در طول مصاحبه، آمورانت گفت که در همان اوایل فهمیده است که لایوهای بسیار طولانی - هر بار 10 تا 12 ساعت - بهترین راه برای رشد او است. در آن زمان بود که او لایو خواب را امتحان کرد. او گفت، ایده به شکل ساده این است که "دوربین را در هنگام خواب روشن نگه دارید." "این مثل یک مهمانی خواب مجازی است."

نظرات مردم اغلب این بوده که او لباسش را در بیاورد. با وجود این، او گفت که اغلب در حین پخش لایو شبانه خوب می خوابد زیرا می تواند در هر حالتی بخوابد.

آمورانت گفت که تعیین مقدار درآمد او در هر لایو خواب دشوار است، اما او حدس زد که در توییت حدود 2000 دلار درآمد داشته است. اما در OnlyFans که سایر محتوای بزرگسالان را پخش می کند افراد حاضرند پول خرج کنند و او می تواند به‌طور قابل توجهی سود بیشتری به دست آورد. او گفت: «در OnlyFans ممکن است در لایو خواب بین 10000 تا 15000 دلار درآمد داشته باشد."

میزبان ها از آمورانت پرسیدند که چرا او هر شب این کار را انجام نمی دهد، که او پاسخ داد همه این کارها مربوط به "برنامه ریزی" است. او گفت: "برنامه ریزی پیچیده می شود اما او اضافه کرد که ممکن است شروع به دعوت از زنان دیگر کند و آنها بتوانند خود را به عنوان گروهی که برای خواب آماده می شوند پخش کنند.

او گفت: «احساس می‌کنم اگر این کار را بیش از حد انجام دهید، دیگر تازگی نخواهد داشت."

 

منبع: ساعد نیوز
کد مطلب: ۳۷۰۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

  • ناشناس ارسالی در

    همین مونده بود خبر از یه بلاگر فیلمای مستهجن بزنید

دیدگاه

تازه ها

یادداشت