تکذیب نقش باجناق داریوش مهرجویی/ اخبار ضد‌و‌نقیض به ما چه می‌گوید؟

یک منبع آگاه در پلیس اعلام کرده که دخالت داشتن باجناق‌های مرحوم مهرجویی در پرونده قتل اساسا کذب است.

تکذیب نقش باجناق داریوش مهرجویی/ اخبار ضد‌و‌نقیض به ما چه می‌گوید؟

صبح امروز (پنجشنبه - 27 مهر) در رابطه با قتل کارگردان سرشناس کشور، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه قاتل اصلی اعتراف کرده که باجناق‌های مرحوم مهرجویی معاونت در قتل و آمریت داشته‌اند. برخی رسانه‌ها دیگر نیز از نقش داشتن باغبان سابق وی در این پرونده خبر دادند.

 رکنا گزارش داد که باجناق‌های داریوش مهرجویی بخاطر اختلافات مالی، طراح اصلی جنایت بود و 3 آدمکش از اتباع بیگانه را برای این کار اجیر کرده بود.

اما لحظاتی پیش خبرگزاری تسنیم به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد: مظنون اصلی از باجناق‌های داریوش مهرجویی نیست و اصحاب رسانه از گمانه‌زنی پرهیز کنند تا کارآگاهان پلیس به زودی اخبار تکمیلی را اعلام کنند.

از امروز صبح پلیس خبرداد که قاتل مرحوم مهرجویی مشخص شده است خبرهای ضدو نقیضی از سوی برخی رسانه‌ها درباره هویت قاتل منتشر شده و در حالی که برخی رسانه‌ها مدعی دخالت باجناق‌های مرحوم مهرجویی در این قتل شده بودند، رسانه‌های دیگری هم از نقش داشتن باغبان سابق این مرحوم در این پرونده خبر دادند.

بنابر این گزارش، سردار سعید منتظرالمهدی - سخنگوی فراجا امروز اظهار کرد، قاتل داریوش مهرجویی و همسرش در دستگیری‌های قبلی پلیس بود لب به اعتراف گشوده و به گفته سخنگوی فراجا اکنون می‌توان با قاطعیت گفت که قاتل این هنرمند و همسرش دستگیر شده است.

وی همچنین اعلام کرده بود که بازجویی‌ها کماکان برای شناسایی همدستان و زوایای پنهان این قتل در حال انجام است و به‌زودی صحنه جرم بازسازی و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

این در حالی است که رکنا همچنان بر خبری که منتشر نموده مصر است؛ پایگاه خبری رکنا دقایقی پیش اعلام کرد: باجناق‌های داریوش مهرجویی که بخاطر اختلاف مالی و خانوادگی عمیق قصد انتقام‌جویی داشتند با استفاده از کینه باغبان سابق که افغانستانی است و بخاطر شکایتی زندانی هم شده بود او را تطمیع کردند تا این 2 جنایت فجیع رخ بدهد..

از سوی دیگر باغبانی که قبلا با شکایت داریوش مهرجویی به زندان افتاده و سپس آزاد شده بود در مسیر دسیسه باجناق‌ها قرار می‌گیرد و آنها با استفاده از کینه مشترک با باغبان او را تطمیع و راضی می‌کنند دست به این دو جنایت بزند.

منبع: اکو ایران
کد مطلب: ۳۷۱۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت