دریافت کد تخفیف فیلیمو + نحوه پرداخت اقساطی هزینه اشتراک

فیلیمو، به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال در ایران، به شما امکان می‌دهد تا به دنیای عظیمی از محتواهای جذاب و سرگرم‌کننده دسترسی داشته باشید.

دریافت کد تخفیف فیلیمو + نحوه پرداخت اقساطی هزینه اشتراک

 

ابتدا چند مورد از کدهای تخفیف این سامانه را به شما معرفی می‌کنیم تا برای پرداخت هزینه اشتراک، صرفه‌جویی کنید. توجه داشته باشید که در صورت منقضی بودن این کدها، در وبسایت موپُن (www.mopon.ir) می‌توانید کدهای جدید و فعال را پیدا کنید.

کد تخفیف فیلیمو سه ماهه

کد: Chb99 – تخفیف 50 درصدی برای خرید اول و تخفیف 40 درصدی برای خریدهای دوم یا چندم

کد تخفیف فیلیمو خرید اول

کد: nrg81 – تخفیف‌های 40، 50 و 30 درصدی برای اولین خرید اشتراک‌های 1، 3 و 6 ماهه

کد تخفیف اشتراک فیلیمو 3 ماهه

کد: DPI99 - تخفیف 50 درصدی برای خرید اشتراک و تخفیف 40 درصدی برای تمدید اشتراک

کدتخفیف فیلیمو اولین خرید

کد: nr20a – تخفیف 50 و 60 درصدی برای اولین خرید اشتراک‌های 1 و 3 ماهه

این پلتفرم با ارائه طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمیشن‌ها و مستندها، برای هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دار؛. از فیلم‌های هالیوودی و ایرانی گرفته تا سریال‌های محبوب روز دنیا و انیمیشن‌های جذاب برای کودکان، در فیلیمو می‌توانید هر آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

فیلیمو با ارائه پلن‌های اشتراک متنوع با قیمت‌های مناسب، امکان دسترسی به این دنیای سرگرم‌کننده را برای همه فراهم کرده است؛ با این حال، ممکن است هزینه اشتراک فیلیمو برای برخی از کاربران چالش‌برانگیز باشد. در این راستا، راه حل‌هایی مانند خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف از طریق وارد کردن کد تخفیف یا پرداخت اقساطی هزینه اشتراک با کمک سامانه اسنپ پی وجود دارد. اکثر کاربران با استفاده از کد تخفیف فیلیمو آشنا هستند اما شاید همه نحوه خرید اشتراک فیلیمو با اسنپ پی را ندانند؛ به همین جهت در ادامه این روش را برای شما تشریح خواهیم کرد.

اسنپ ‌پی، به عنوان یک سامانه پرداخت امن و معتبر، امکان خرید اقساطی را برای کاربران خود فراهم کرده است. با استفاده از این سامانه، می‌توانید هزینه اشتراک فیلیمو را در چند قسط پرداخت کنید و از تماشای فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود لذت ببرید. البته به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر فقط امکان خرید اشتراک 1 ساله و پرداخت هزینه به‌صورت اقساطی وجود دارد.

 

مراحل خرید اشتراک فیلیمو با اسنپ‌ پی

  1. به وب‌سایت فیلیمو یا اپلیکیشن آن مراجعه کرده و حساب کاربری بسازید یا وارد حساب قبلی خود شوید.
  2. نوع اشتراک (که در حال حاضر فقط اشتراک 1 ساله امکان خرید از طریق اسنپ پی را دارد) را انتخاب کنید.
  3. در مرحله پرداخت، "اسنپ ‌پی" را به عنوان روش پرداخت انتخاب کنید.
  4. پس از ورود به سامانه اسنپ‌ پی، حساب کاربری خود را ایجاد کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
  5. مبلغ کل اشتراک را مشاهده خواهید کرد. در این مرحله، می‌توانید تعداد اقساط و مبلغ هرکدام را مشاهده کنید.
  6. پس از تأیید نهایی شما و پرداخت، خرید انجام شده و اشتراک فیلیمو برای شما فعال می‌شود.

مزایای خرید اشتراک فیلیمو با اسنپ ‌پی

با استفاده از اسنپ ‌پی، می‌توانید بدون نگرانی بابت هزینه، از تماشای فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود در فیلیمو لذت ببرید و از مزایای زیر نیز بهره‌مند شوید:

  • پرداخت آسان و بدون دغدغه
  • مدیریت بهتر هزینه‌ها
  • امکان تمدید خودکار اشتراک
  • دسترسی به تمام محتواهای فیلیمو

در خرید اشتراک فیلیمو به‌صورت اقساطی از طریق سامانه اسنپ پی باید این نکات توجه داشته باشید:

  • حداقل مبلغ خرید برای استفاده از اسنپ‌ پی 50 هزار تومان است.
  • کارمزد خرید اقساطی توسط اسنپ ‌پی به مبلغ کل اشتراک اضافه می‌شود.
  • در حال حاضر، امکان خرید اقساطی اشتراک فیلیمو فقط برای کاربران ایرانی داخل کشور امکان‌پذیر است.

فیلم نت، دنیایی از فیلم و سریال با طعم خاص محتوای اختصاصی

۲
فیلم ‌نت، به عنوان یکی از رقبای اصلی فیلیمو در ایران، پلتفرمی محبوب برای تماشای آنلاین فیلم و سریال است. این پلتفرم با ارائه محتوای متنوع و باکیفیت، به دنبال جذب مخاطبان و ارائه تجربه‌ای لذت‌بخش برای آن‌هاست.

یکی از نقاط قوت فیلم ‌نت، تمرکز آن بر تولید و انتشار محتوای اختصاصی است. سریال‌های محبوبی مانند "پدرخوانده"، "پوست شیر"، "قهوه ترک" و "مرداب" به عنوان محتوای اختصاصی در فیلم ‌نت معرفی شده‌اند.

فیلم‌ نت در تولید محتوای اختصاصی خود با کارگردانان مطرح ایرانی مانند سعید ابوطالب، جمشید محمودی و برزو نیک‌نژاد همکاری کرده که این امر، به ارتقای کیفیت محتوای اختصاصی فیلم ‌نت و جذب مخاطبان بیشتر کمک شایانی کرده است.

انواع پلن‌های اشتراک فیلم نت

  • اشتراک ماهانه: این پلن بیشتر برای کسانی مناسب است که تاکنون تجربه خرید اشتراک فیلم نت نداشته‌اند و می‌خواهند با پرداخت هزینه کم، صرفا دسترسی به همه محتوای سامانه داشته باشند تا در صورتی که کاربر، محتوای فیلم نت را متناسب با معیارهای خود ندانست، ضرر زیادی متحمل نشده باشد.
  • اشتراک سه ماهه: این پلن به نسبت اشتراک ماهانه، قیمت به‌صرفه‌تری دارد و برای کسانی مناسب است که به‌طور مداوم از فیلم ‌نت استفاده می‌کنند.
  • اشتراک شش ماهه: قیمت این پلن به نسبت اشتراک ماهانه و سه ماهه، طبیعتا بالاتر است (برای دریافت کد تخفیف فعال جهت پایین آوردن هزینه خرید اشتراک روی کد تخفیف فیلم نت کلیک کنید) اما برای کاربرانی که اطمینان دارند که در 6 ماه آینده هم تمایل به عضویت و دسترسی به محتوای فیلم نت را خواهند داشت، خرید اشتراک 6 ماهه به‌صرفه‌تر از 6 بار خرید اشتراک 1 ماهه خواهد بود.

نماوا، گشتی در دنیای سرگرمی

نماوا، به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال در ایران، در سال‌های اخیر به‌طور فزاینده‌ای بر تولید محتوای اختصاصی تمرکز کرده است. این پلتفرم با همکاری با کارگردانان مطرح ایرانی و سرمایه‌گذاری در تولید سریال‌های باکیفیت، به دنبال جذب مخاطبان بیشتر و ارائه تجربه‌ای لذت‌بخش برای آن‌ها است.

در اینجا به برخی از محبوب‌ترین سریال‌های اختصاصی نماوا اشاره می‌کنیم:

  • قورباغه: سریالی معمایی و رازآلود به کارگردانی هومن سیدی با بازی نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولتشاهی
  • خاتون: سریالی تاریخی و عاشقانه به کارگردانی تینا پاکروان با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی و مهران مدیری
  • مترجم: سریالی معمایی و رازآلود به کارگردانی بهرام توکلی با بازی صابر ابر، مهراوه شریفی‌نیا و ساعد سهیلی

۳
علاوه بر این، نماوا در حال تولید سریال‌های اختصاصی جدیدی است که به زودی منتشر خواهند شد.

انواع پلن‌های اشتراک نماوا

این پلتفرم، پلن‌های اشتراک متنوعی را برای کاربران خود ارائه می‌دهد تا هر کس متناسب با نیاز و سلیقه خود، بهترین گزینه را انتخاب کند. کاربران، در سه نوع ماهیانه، 3 ماهه و 6 ماهه امکان عضویت این سرویس و دسترسی به تمام محتوای نماوا را دارند. با خرید هر کدام از این اشتراک‌ها، شما امکان تماشای برنامه‌ها به‌صورت آنلاین و آفلاین را خواهید داشت.

اگر قصد خرید اشتراک نماوا را دارید ولی هزینه‌ آن برای شما سنگین است می‌توانید برای پرداخت هزینه کمتر از کد تخفیف نماوا هنگام خرید استفاده کنید. جدیدترین کدهای تخفیف برای خرید این اشتراک یا برای خریدهای آنلاین دیگر را می‌توانید در وبسایت موپُن دریافت و استفاده کنید.

 

کد مطلب: ۳۷۳۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت