بهترین کاندیدا برای عمل لیفت شقیقه چه کسانی هستند؟

با افزایش سن به دلیل جمع شدن چربی‌ها، پوست صورت به خصوص در ناحیه چشم و ابرو دچار افتادگی می‌شود.

بهترین کاندیدا برای عمل لیفت شقیقه چه کسانی هستند؟

 

افتادگی چشم و ابرو برای خانم‌ها نگران کننده بوده و برای جوانسازی پوست و زیبایی آن روش عمل افتادگی پلک چشم در مشهد را انتخاب می‌کنند. با انجام عمل لیفت شقیقه، چشم و ابرو به طور همزمان لیفت شده و تمام خطوط ریز و چین و چروک این نواحی از بین می‌روند.

 

لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه نوعی عمل زیبایی برای برطرف شدن چین و چروک، افتادگی و شلی پوست در ناحیه شقیقه، چشم و ابرو به ویژه در سنین بالا است. برخی از افراد جوان که از افتادگی ابرو و چشمان خود ناراضی هستند، برای این جراحی جهت جوانسازی اقدام می‌کنند. لیفت شقیقه به عنوان یک عمل جراحی غیر تهاجمی به وسیله بی‌حسی موضعی انجام شده و دوران نقاهت کوتاهی برای فرد دارد.

لیفتینگ شقیقه به عنوان یک روش موثر توسط متخصصین برای خوش فرم شدن ابروها و چشمان افراد انجام می‌شود. کشیدگی ناحیه شقیقه با این عمل سبب شادابی پوست و جوان‌تر دیده شدن فرد خواهد شد. این عمل حدود دو ساعت طول کشیده و در آن پزشک پوست اضافی نواحی شقیقه را برای رفع چین و چروک ریز گوشه چشم برمی‌دارد.

بیشتر بخوانید» در کنار لیفت شقیقه که روشی راحت و غیرتهاجمی محسوب می‌شود، بسیاری از افراد هستند که برای ماندگاری بالاتر، عمل زیبایی پلک در مشهد را درنظر می‌گیرند. چراکه در کنار داشتن چهره‌ای جوان و شاداب، بافت‌های چربی اضافی برداشته شده تا چین و چروک‌ها هم از بین بروند.

بهترین کاندیدا برای عمل لیفت شقیقه چه کسانی هستند؟ - تصویر 2

مزایای لیفت شقیقه چیست؟

در سنین بالا با انجام این عمل جراحی تمام چین و چروک و خطوط ریز اطراف شقیقه، چشم و ابرو برطرف شده و حالت چشم‌ها و ابرو تغییر می‌کند. به همین دلیل به دکتر بلفاروپلاستی مشهد مراجعه می‌کنند. این روش بر خلاف سایر روش‌ها همانند تزریق فیلر و بوتاکس دائمی است و نیازی به تمدید ندارد؛ در ادامه سعی شده تا به مهم‌ترین مزایای لیفت کردن شقیقه با عمل جراحی اشاره کنیم:

  • از بین رفتن چین و چروک ناحیه شقیقه
  • نتایج دائمی
  • ایجاد نشدن جای برش و زخم
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه
  • درشت دیده شدن چشمان بعد از عمل لیفت شقیقه
  • رفع افتادگی ابروها
  • ایجاد قوس کاملاً طبیعی در ابروها
  • رفع افتادگی خفیف پلک‌ها
  • رفع خطوط ریز اطراف چشم

کسانی که عمل جراحی لیفت شقیقه را انجام می‌دهند، صورت جوان‌تر و شاداب‌تری خواهند داشت؛ علاوه بر آن فرم صورت نسبت به قبل بهتر شده و فرد اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کند.

چه کسانی برای انجام عمل لیفت شقیقه کاندیدای مناسبی محسوب می‌شوند؟

بهترین کاندیدا برای عمل لیفت شقیقه چه کسانی هستند؟ - تصویر 3

در ابتدا پزشک صورت فرد را بررسی کرده و برای از بین بردن عیوب آن، از بهترین روش استفاده می‌کند. با این حال افرادی برای این عمل گزینه مناسبی هستند که در یکی از گروه‌های زیر قرار دارند:

  • افرادی که بر اثر افزایش سن، پوست آنها دچار افتادگی شده است. محدودیت سنی برای این عمل وجود نداشته، اما برای کسانی که سن زیر ۲۳ سال دارند، انجام نمی‌شود؛ زیرا نتایج آن بر روی صورت آنها ماندگار نخواهد بود.‌
  • افرادی که به صورت ژنتیکی در نواحی شقیقه، ابرو و چشم دچار شلی پوست هستند.
  • افراد بدون بیماری‌های خاص به راحتی می‌توانند عمل لیفت شقیقه را انجام دهند، زیرا وجود یک بیماری خاص در فرد سبب ماندگار نشدن نتایج این عمل می‌شود.
  • افرادی که انتهای ابروهای آنها دچار افتادگی شده است.
  • کسانی که دارای افتادگی ابرو به صورت کاملاً شدید هستند.
  • افرادی که در گوشه چشمان آنها خطوط و چین و چروک فراوان ایجاد شده است.
  • کسانی که به صورت ژنتیکی افتادگی ابرو دارند.

با استفاده از این تکنیک زیبایی یا temple lift، افتادگی ابروها برطرف شده و چشم‌های فرد کشیده به نظر می‌رسند. این جراحی زیبایی به شادابی و جوانسازی پوست زنان و مردان کمک بسیار زیادی کرده و تمام چین و چروک موجود در پیشانی آنها را از بین می‌برد.

ماندگاری لیفت شقیقه چقدر است؟

لیفتینگ شقیقه یک روش کاملاً کم تهاجمی با ماندگاری ۶ الی ۱۲ ماه است. میزان ماندگاری این عمل زیبایی به سن فرد بستگی دارد؛ اما به طور کلی در میان جراحی‌های زیبایی لیفت شقیقه، به عنوان یک روش با ماندگاری دائمی شناخته می‌شود که احتیاجی به ترمیم نیز ندارد.

آیا عمل لیفت شقیقه خطرناک است؟

این روش جراحی برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت در مقایسه با سایر روش‌ها، عوارضی ایجاد نمی‌کند؛ اما ممکن است فرد در دو الی سه روز بعد از این عمل دچار تورم، احساس درد در محل جراحی، قرمزی، کبودی یا خارش شود.

مراقبت‌های لازم بعد از عمل لیفت شقیقه

عمل لیفت شقیقه با بی‌حسی موضعی برای فرد دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد. فرد بعد از ۲۴ ساعت می‌تواند به تنهایی کارهای روزانه خود را انجام دهد؛ اما به هر حال باید نکاتی را بعد از این عمل رعایت کند تا عوارض احتمالی در او ایجاد نشود. از مهم‌ترین نکاتی که باید به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشید عبارتند از:

  • در هفته اول بعد از لیفت شقیقه، باید برای کم شدن کبودی و تورم، در زمان خواب سر خود را بالاتر بگذارد.
  • تا حدود ۷ روز بعد از جراحی وسایل سنگین بلند نکند و فعالیت‌های ورزشی شدید انجام ندهد.
  • تمام آنتی بیوتیک‌ها و داروهای مسکنی که پزشک برای او تجویز کرده، را مصرف کند.
  • حدود ۲۴ ساعت بعد از عمل، برای عفونی نشدن آن، نسبت به تعویض کردن پانسمان اقدام کند.
  • تا حدود یک ماه بعد از این عمل، در زیر نور آفتاب شدید قرار نگیرد.

با رعایت کردن مراقبت‌ها و نکات مورد نظر، لیفت شقیقه برای فرد نتایج بهتری داشته و میزان ماندگاری آن افزایش پیدا می‌کند.

سخن پایانی

افرادی که بر اثر عوامل وراثتی یا افزایش سن دچار افتادگی ابرو و چشم شده‌اند، برای جراحی لیفت شقیقه بهترین کاندیدا محسوب می‌شوند. در این عمل افتادگی ابرو، بی حالت بودن چشم و چروک‌های شقیقه برطرف خواهند شد. این تکنیک زیبایی تاثیر بسیار زیادی در لیفت کردن نواحی مختلف صورت داشته و فرد را جوان‌تر از قبل می‌کند.

امروزه لیفت شقیقه با اندوسکوپ، عمل جراحی، نخ، پلکسر و ژل انجام می‌شود. فرد بعد از لیفت کردن شقیقه به سرعت می‌تواند به روال عادی زندگی خود برگشته و تمام فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهد.

 

کد مطلب: ۳۷۳۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت